20100929

Can't get off my mind. [Szerda/II.]

Kedvem van újra blogolni, így hát fogok is! (: Csak ezúttal egy "normális" bejegyzést írok.
Szóval, zapával ma megbeszéltük (azaz én beszéltem, ő meg... polihumor ismét elkapott...), hogy kár, hogy az év nem a következő képen tevődik össze évszakokból: 5 hónap nyár (+ szünet), 4-4,5 hónap tavasz, 2-1,5 hónap ősz és csupán 1 hónap tél (de az olyan igazi hóesős fajtából).
Ma ismét azzal szórakoztam, hogy az örökbe fogadható állatokat néztem a neten a Főv. Állat-és Növénykert honlapján, és megtaláltam Saidot, a bébizsiráfot, akit (szerintem) még a gimivel láttunk tavasszal, mikor zsiráfok voltam, és amit épp valamelyik nap emlegettünk fel az osztályban. (:
Igazándiból még mindig Ayo technology hangulatom van by Milow, de, csak hogy most se maradjon ki zene, egy újabb (nem)hangulatzenét osztok meg, hogy örüljetek, mert állítólag jók a számok, amiket felteszek. (:
Éssss, megemlítenék valakit, akit szerintem eddig még nem említettem, ami hiba volt, mert nagyon szeretem. (: És tökjó, hogy van kit felkeresni (vagy kire várni, hogy felkeressen) szünetekben, és beszélgetni, és tanácsot kérni, meg nevetni vele, meg minden. (: Szóval Zafi. (: ♥ [Igazából sosem hívlak így, mert Te nekem Zsófi (max. Zsofci) vagy, valahogy azt szoktam meg, és úgy szeretlek hívni. (: ♥]

Azahang. ♥

Nincsenek megjegyzések: