20100915

Where the Sun don't shine you'll find me, find me doin' fine. Where the Sun don't shine... [Szerda.]

Imádom, hogy nálam mindig fordítva van, mint a többi embernél. Tipikus példája a "viki nem szeret a tömegbe olvadni" féle életfelfogásomnak - csak ez nem szándékos. Nálam valahogy úgy van, hogy ha elmondom vagy elmúlik azonnal, vagy megerősödik nagyon; és hosszú időre.
Elmondani, vagy sem, ha igen, akkor elfogadni a nemleges választ, túltenni magunkat rajta, satöbbi satöbbi. Ezek mind olyan dolgok, amiket az ember előbb-utóbb megtapasztal, olyan nincs, hogy nem... néha gondolkodom milyen lenne érzelmek nélkül. Vagy csak úgy, ha mondjuk szeretnék, de nem lennék soha szerelmes senkibe. Mármint úgy tényleg, nem csak az a tiniszerelem, hogy jajtetszeljárjunk, mert én nem vagyok az a fajta. Hál' Istennek, mert az olyanoktól rosszul tudok lenni.

Már nem emlékszem mit akartam ebből kihozni, de nézzétek mit találtam ma, egy olyan Lostprophets számot, amit még sosem hallottam, ebből van a címidézet is:




Most jóéjt. Holnap már tényleg csütörtök lesz, és nem csak csütörtökérzésem nekem...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Persze... nincs olyan, hogy Nem! Előbb, vagy utóbb mindent megtapasztal az ember, de ez így van jól, és így kell lennie, mert aki nem tapasztalja meg ezeket a dolgokat, az nem tudja igazán elmondani mit is érez tulajdonképpen!!! Viszont, amit a szeretetről írtál, Én úgy vélem, hogy Szeretet/Szerelem nélkül sem lehet Élet, vagyis vannak akik tudnak élni nélküle, de most komolyan, képzeld el a világot Szerelem nélkül... Milyen üres lenne, nem?! Persze tudom, azt írtad szeretet és, hogy csak szeretnél, de nem lennél igazán Szerelmes soha, de a Szerelem Jó Dolog!!!:) Pussz (LÓCI)