20100920

This dirty heart still longs to beat. [Hétfő.]

Egyszerűen annyira nagyon imádom ezt a számot, hogy nem lehetséges kifejezni azt szavakkal. Hűűűű, ez jó bonyolult így... mindegy, a lényeg, hogy nagyon sokszor megírtam már, hogy a Lostprophets megénekelt minden igazságot, és ezzel továbbra is így vagyok. És örülök, hogy másokkal is megtudom szerettetni ezt a zenét, mert egyszerűen nincs olyan, hogy ezt valaki ne szeresse. (: Illetve sajnos van, de bár ne lenne, mert Ian Watkins egy nagyszerű énekes, sajnos nem sikerült megtudnom ki a szövegírójuk, de az is egy isten lehet, bár gondolom némineműleg Mr. Watkinsnak is van köze a szövegekhez. (:



Ezentúl lesz egy olyan, hogy reply-blog, amit nem sokan fognak érteni, de az nekem nem jelent gondot, mert a lényeg, hogy az értse, akinek szól, és ő fogja. (:

Szóval: mai reply-blog.
Csak mi legyen az a zene? (: Én már úgy szeretném tudni, mert akkor már lenne... érted. (: És énekelgethetnénk azt. (:

Ennyi volt mára, már rég lámpaoltás volt, csak blogolni akartam még, bár mostanában nem is írok semmi értelmeset. Kéne már valami normális post... Joéjt! (:

Nincsenek megjegyzések: