20100909

I am in misery, there ain't nobody who can comfort me. [Csütörtök.]

Megosztanék veletek egy videót, amivel én úgy vagyok, hogy nézem, és csak nézem, és aaaahhh, melyik lennék inkább, a pasi, vagy a csaj? (Ha a pasi, akkor nyilván a csaj egy pasi lenne, a szituációkra-testhelyzetekre értem a döntésképtelenséget.) Ma egy boltban hallottam ezt a számot, tudtam, hogy mi ez, hallottam már korábban, itthon rákerestem, és azóta nem bírok leállni. (: Ez a Maroon 5 új albumáról a misery, küldöm mindenkinek sok szeretettel, de leginkább azoknak, akik olvassák a blogomat. (:
És megjegyzés: 2 sor, amit meghallottam, és ANYÁDEZTNE reakció, back to january-february-march... Why won't you answere me? Your silence is slowly killing me...





Amúgy nem tudom meséltem-e már, de odavagyok a magyar emberek szervezési képességéért, főleg azokéért, akik valami fontos dolgot kéne, hogy megszervezzenek, de nem tudják, mert sz@rt se értenek hozzá, a webkettőről meg még nem is hallottak, nem hogy használnák. Facebook? Hogy csináljunk a csilis nyelvtanfolyamnak? Ódehogy. Minél kevesebb jelentkező lesz, annál kevesebb a munkájuk, állambácsi meg úgyis fizet. Állambácsi most amúgy is b@ssza meg, haragszom rá, SOHA NEM KELLETT a születésnapomon iskolába mennem, egyetlen egyszer, az is csak bátorságpróba volt, nem rendes suli. ERRE IDÉN megcsinálta. Elintézte, hogy suliban legyek a szülinapomon. Remélem legalább felköszöntenek... Ha nem, valami nagyon ördögi bosszút forralok ki... arra készülhet. Há' má' nehogymá'... Mit képzel??

Hát, látom ez ma mindenkinek ilyen jó nap volt... akiknek fáj a szívük, vagy zavar van benne, vagy ilyesmi, vagy "csak simán" betegek, azoknak jobbulást.
Még jó, hogy én szeretem a Világot. (: Annyira jó volt ma a tánc, hogy végig mosolyogtam, mindenkire, és alig várom a szombati bulit, remélem lesz kivel táncolni azokon kívül, akikkel amúgy is szoktam a SCT bulikon; szeretnék azokkal is táncolni, illetve szeretném, hogy ők szeressenek táncolni velem, akik ma megmosolyogtak-tattak. (: Meg akiket én is. Meg akikkel szeretek táncolni. Úgysem tudják, hogy kik ők, na meg úgysem tudják, hogy ez a blog egyáltalán létezik, de az nem jelent problémát, majd sugárzom feléjük a pozitív energiákat, meg szugerát, hogy "táncoljunktáncoljunk". (: Jó lesz? Oké. Akkor most jóéjt! (:

U.I.: Andrisnak (ez úton IS) boldog szülinapot! (:

Nincsenek megjegyzések: