20100919

All I know is gone. [Vasárnap.]

Mr. Watkins drives me wild.



Tegnap fel véltem fedezni életemben egy aprócska Gyűrűk Urát, by Tolkien. És egy kicsit By Me. Mert csak a szereplőket találtam meg, és nem is különösebben értelmes módon, mert Én lennék az, aki viseli A Gyűrűt, de én egy ent vagyok (nem Szilszakáll. Eredetileg Trufa vagy Pippin szerettem volna lenni, de nem illet rám a szerepük...), nem pedig Frodó, és van egy hobbit, Gandalf és Szarumán, egy Aragorn. És Szauron, meg a birodalma, tulajdonképpen a szeretet.
Tudjátok mennyivel egyszerűbb lenne az életem, ha mondjuk egy Kóborló és a varázsló lenne? (Nem mintha az olyan egyszerű történet lenne, nem azért mondom... csak hát... na, majd gondolkodom rajta, hogy abba be tudom-e illeszteni.)



Most hallgatom (először) Eminem - Recovery-ét, kíváncsi vagyok milyen az album, Rihanna-s számot már egész megszerettem, bár az a csaj akkoris a 'pf' kategóriába tartozik nálam. I'm not afraid egyértelműen gigaloved szám, Pink-es számot is hallottam már, de nem emlékszem rá. Majd megírom, hogy mi a véleményem, ha végig hallgattam az albumot. (: (Most nézem, feat Lil' Wayne zene is van itt. Hmm, érdekesen hangzik.)

Utóirat: Boldog első születésnapot Isharemysecrets. ♥ (: Mert ma vagy egy éves, már iiiiilyen öreg.
Statisztika: 184 bejegyzés. Oldalmegjelenítések száma összesen: 1941. Legforgalmasabb időszak: 2010 augusztus. Legtöbbet olvasott bejegyzés: Az utolsó léghajlító. Többnyire ff-al, Mo-ról, Windows-al. Röviden ennyi. (:

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez jó, bár nem értem... vagyis tényleg nem! de hát ez én vagyok egy pótolható kis féreg... akit mindenki utál:)

(tudodki)