20100911

Scream until your heart stops. [Szombat.]

No. Fogjunk hozzá egy beszámolóhoz Andris szülinapjáról. Rendhagyó módon.
Esős nap volt. Ancsival és Dorkával egy megbeszélt helyen találkoztunk. Időben indultam, mégis túl korán értem oda - ez egy rossz szokásom, talán sosem fogom kinőni.
Esernyővel, gumicsizmában álltam, vártam őket - persze ők meg késtek, mint minden rendes ember -, aztán végre elindultunk a metróhoz, vártam már, hogy végre esőmentes helyen lehessek.

Na jó, tudjátok mit?! Ez így szar. Szóval: Mikor odaértünk Deákra pár perc késéssel (nem miattam, ugyebár...), akkor ott várt minket Andris meg egy volt osztálytársa Ricsi, Lóci és Dani (Andris két másik volt osztálytársa) pedig felmentek megnézni, hogy nem vagyunk-e ott. Mikor lejöttek, felszálltunk a metróra és elmentünk egy helyre a Podmaniczky utcához. De ott nem volt jó, meg éhesek is voltunk, így elmentünk az oktogonmekibe. Engem oda kellemes élmények kötnek, először Dáviddal voltam ott, aztán Lillával, Rebekával és Gáborral, mikor azzal a két holland(?) sráccal beszélgettem, aztán a buszon egy magyar sráccal angolul... most is kellemes élmény várt ott rám: Ancsival lementünk vécére. Egy furi gyerek ült az ajtóval szemben levő asztalnál, ahogy becsuktuk az ajtót magunk mögött Ancsi megszólalt: ez biztos meleg. Mire kimondta vettük észre, hogy más is van bent, a kiscsaj pedig egyből elkezdett hozzánk beszélni: "Tényleg az, a haverom egyébként, és most lefeküdt egy leszbikus csajjal és a csaj terhes lett, most hívta fel, mondjátok el mindenkinek. (Éppen ezt teszem...)" Mire annyit feleltem, hogy ahhoz képest mosolyogva ült... "Igen, mert a gyereket akarja, amúgy 15 éves." Hát, oké. Aztán mikor kimentünk, a két csajszi (mert ketten voltak bent a wc-ben) elkezdek visítva röhögni, hogy ugye-e, hogy autogramot szeretnénk... "Dávidtól"? Mi meg mondtuk, hogy ja, persze, és felmentünk a többiekhez.
Aztán jött Bazsi, (amúgy 8an voltunk vele együtt... asszem...) és elmentünk mumusba, de mire odakerültünk az is egy jó hosszú idő volt... de végül sikerült. (: És onnantól kezdve ott voltunk, ücsörögtünk, beszélgettünk, és mindig mindenki máshol ült, és mindenki veszekedett mindenkivel, amiért az sutyorog valakivel valamiről, például mikor én meg Lóci elvonultunk, hogy beszélgessünk, mert hogy miért ne, és Andris meghallotta a nevét, pedig igazából nem is róla beszéltünk... na mindegy, és aztán visszaültünk, aztán szóba jött a dekoltázsom, és már akármit mondtam sehogysem jöhettem ki jól a témából, aztán mikor indultunk Bazsinak megdicsértem a kabátját, ez egy korábbi mondata miatt megint furán jött ki, tehát összességében egy nagyon vicces este volt, nagyon régen nevettem ennyit és így, többször is megmutattam nekik vikis nevetésemet, mikor nem adok ki hangot, csak mikor sípolok, mert éppen levegőt veszek...
Szóval Andrisnak mégegyszer (sokadszorra) boldog szülinapot, örülök, hogy megismertem Danit, Bazsit, Lócit és Ricsit, meg persze Andrist is úgy rendesen, és Dorkával meg Ancsival egy újabb násszerű estét töltöttünk el. (:



U.I.: megnáthásodtam, meg kicsit rosszul voltam, ezért nem mentem a salsa buliba. Legközelebb okt. 30-án lesz, kár, hogy kihagytam, de legalább nem fáztam meg még jobban, vagy ilyesmi...
U.U.I.: Jövő vasárnap lesz ez a blog egy éves. (: (Előtte ugyebár My dreams come true! (: )

2 megjegyzés:

zapa írta...

az öregasszonyok meg összeszaladtak...
http://www.youtube.com/watch?v=3l0-37CoZNA&feature=related

zapa írta...

az öregasszonyok meg összeszaladtak 2....
http://www.youtube.com/watch?v=2r0NMMA9k5A&feature=related