20091027

az akarok lenni, aki akkor voltam, mikor az akartam lenni, ami most vagyok. [kedd.]



ma ugyebár Szonikkoztam, meg hajatfestettünk, de mikor kerestük a filtert, hogy azért mégis ne este kelljen, háát... én nem vettem észre. szerencsér eott volt ő. :P
megint The Steve + Bobakrome - Vér a kötélhez-t hallgatok, aki olvasta a régi blogom, tudja, hogy régen azt sokat hallgattam. Hiányzik az a korszak. Lónli, ájm miszter lónli... no, mindegy.
miért vannak gabonakörök? ki az az idióta, aki kimegy éjjel, csinál egyett, heccből, másnap meg kihívja rá a sajtót? merthogy az ufóknak -ha egyáltalán azok, bár én inkább "idegeneknek" nevezném őket- tuti nem az a kedvenc földi foglalkozása, hogy búzatáblákba írkálnak... ez egy tipikus emberi hülyeség. vagy csak szerintem? egyébként ez valamelyik nap a műmeteoridnyomról jutott eszembe, amit anyu hallott a hírekben... éjjel azt hitték hogy annak a nyoma -kérdés: hova lett belőle a meteorid??...- [mért akarja kijavítani a firefox meteorit-ra??] na mindegy. reggel kiderült, hoyg KIÁSTÁK!! nómálisak ezek?... kb. mint mikor én azt álmodom, hogy kannibál eszi meg az egész családomat egy hegyen... kábé?! álmodni lehet ekkora hülyeséget, megesik, véletlen. de csinálni?? jééjzuus.
jahaaj, majdnem elfelejtettem mesélni: csücsülünk Szonikkal vesztendben, elmegy előttünk egy édi baba, éncsak őt figyeltem, meg 1 pillanatra az anyját, az apját csak hátulról láttam, de megjegyeztem, hogy nagy darab rapper. Szonikk felvilágosított: ő ismeri ezt a fazont, tuti látta már a tévében a fejét. Aztán rájöttünk: vááágod, hogy ez a Qka, az enimöl kenibölszbőől?? jááhááj. persze nem rohantunk utána, mint az őrült fanok, de azért vicces volt, kár, hogy nem láttam előről. :P
"Can't believe I had a girl like you and I just let you walk right outta my life." ha kopott és karcos a külső... már nem szuperál szuperül a régi cucc. KELL NEKEM ILYENEKET HALLGATNOM?!
HámegazImegaPémegazER... jajj, dejó is volt a tavasz, meg a nyár, cicán sokat, emberekkel körlvéve... bár a télnek is meg van a maga hangulata, amit imádok. olyankor jó a sétálás. (:
na, most viszonlátázsra, tudom, hogy ma sokat írtam, de igazam van, gázsprém is van, és járok gyúrni titokban. enimölkenibölszös jóéjszakát.

Nincsenek megjegyzések: