20091030

this life is so sick. [péntek.]

nos, azt kell mondjam, semmi nem úgy sült el, ahogy szerettem volna, de ettől függetlenül nagyon jó volt, és nem, semmi különbség nincs 15 és 16 között. Mármint érzésben...
és az a strandkendő, amit Martintól kaptam, és amit persze sálnak fogok hordani... köszönöm. <3

elég szörnyűséges a klip, de valamiért ez a szám ment álmomban. Na, lényegtelen, csak gondoltam berakom.

A This is it!-ről írtam Tehátra, szóval bővebben ott. De azért annyit elárulok, hogy iszonyatosan jó volt, én csak a nézőközönséget furcsálltam. No, de akit érdekel, olvassa tehátot! (:

Egyébként ha valaki tudja, hogy mi a Bride Price című angol (rövidített) könyv címe magyarul, vagy van-e egyáltalán, vagy hosszabban, az mondja meg, mert kiolvastam a rövidítettet, és tökre megtetszett. Van egy hangulata... Na mindegy. Szóval ja. Meg tökjó, az elején pár szót kiszótároztam, és a végén már nem is kellett, tök jó. (:
na, de én most visszavonulok olvasni, méghozzá a ki nevet a végén?-t, szóval viszonlátás.

Nincsenek megjegyzések: