20091022

engem hagyjál már végre békében. [csütörtök.]

"Szóljál, szóljál, ha nem így van,
de nem vagy apám, nem vagy anyám, hozzám közöd sincsen..."

óhhóó, tessék nézni a menő sapim, meg a menő kuttyááám:
aha. ha engedné a blogspot, hogy képet rakjak be... nem nyitja meg az oldalt, ahonnan tallózni kéne. jajj, de szeretem is én az ilyeneket. (Y) na, akkor nézzük máshonnan. májszpéjszről.

olyan-e, mint egy masiniszta, ahogy aztatat Martin állítja??!!

naugyehogyugye, hogy megoldom! csak így én is rosszul járok, de a blog meg mégrosszabbul... O:

hogy mért Angyalmaci, az egy közepesen hosszúrövid történet: Martintól kapta ezt a nevet. mert Angie, ami ugyebár az Host of ANGELS kennelnévből származik. ergo Angyal. és maci, mert naaagy, és szőrös. Angyalmaci. logikus, nem?!
nagyon fáradt vagyok, és nagyon unatkozom, szóval most megpróbálok valamit kezdeni magammal, cső. (: majd jelentkezem.

1 megjegyzés:

zapa írta...

menőzni = nem menő