20091018

jó a szívem, ez a szexepilem. [vasárnap.]



jajj, nem vagyok jól. Fázom, van egy nagyon pici hőemelkedésem, mondjuk az nem vészes, délután ilyen furin fájt a hasam, nem vágom mitől... egész nap angoloztam, meg az udvaron segítettem anyuéknak. Hulla fáradt vagyok, mert tegnap este vizihokizni voltunk az osztállyal Budán, az vicces volt, csak nagyon lefárasztott, fél 12-kor keltem ma. Előtte Pankával váci utcában túráztunk, nem vettünk semmit, nekem néztünk gatyát, pulcsit, meg cipőt kellett volna, de azt nem néztünk. megvan az ember, aki jön velem moziba, osztálytársam, és hétvégén megyek remélem Pankával, ha nem vele, akkor nem tudom kivel aréna plázába nézelődni, aztán szünetben majd megyek ki mamához, szerintem zsuval, bár még nem beszéltem vele erről.
Ja, lejött a bal alsó gyűrűm, és eltört a drótom, aki tudja mifán terem a fogszabályzó, az tudja miről beszélek. O: szóval holnap be kell telefonálni, hogy minél előbb adjanak időpontot. jó, mi? azért is kell majd fizetni... gondolom...
na, megy a csillagpor a tévékettőn, jóéjtmindenkinek.

1 megjegyzés:

zapa írta...

"jó a szívem, ez a szexepilem"
megfejtés:
http://www.youtube.com/watch?v=i-aWKtXeG4k
Mit nyertem?