20091010

my heart beats like a jungle drum. [szombat.]


eddig utáltam ezt a számot, de ma, mialatt sminkeltek, ment a viván, a klipjét* nem láttam, mert másik szobában voltam, csak hallottam a zenét, és gondoltam már meghallgatom a szövegét, aztán így jött, hogy berakjam ide. és a linkvideói között megtaláltam Milow - Ayo technology-ját, amit már régebb óta kerestem, mert tetszik a feldolgozás. úgyhogy most ezt is:


aztán lássuk csak, mi van még. jajj hát persze! hogy meséljek?! okés! legyen, benne vagyok. (:
Danival 10-kor találkoztunk a klinikáknál, aki arra járt, láthatott minket. ha-ha, szellemes vagyok... nem. igazából csak fáradt...
szóval, megláttam, puszilkodtunk, és baaaazmeg. otthon hagytam az ajándékodat... grábláhpf. ja. valami ilyesmi mászott ki a számból. mire ő: ja. valahogy sejtettem, hogy otthon fogod. nem tudom. megéreztem. no, persze, egyből hívtam zanyát, de ő ugyan el nem hozza, sejtettem. okés, odaértünk, másfél órán keresztül semmit nem csináltunk, csak beszélgettünk, mindenféléről, foci, sör, és Dani sérülései. ja, meg röhögőgörcsöt kaptam, nem meglepő. nevettem már amúgy is, megláttam egy piros szívecske formájú napszemüveget, még jobban nevetni kezdtem, ránéztem a tévére, emmaváccon, na, ott végem volt. aztán már javában sminkelt Szandi, mikor csörgött a telefonom, brókenszájd tú dránk tu drájv, get krunk, get drunk, get fucked up, trhow your hands in the air, that's what's up, és Rita már szaladt is vele, mert a másik szobában volt, nézem, zapa hív. okés. sziamondjad. hova vigyem a mazsidrazsit? jaaj, király vagy, köszí, mondom a címet, cenzúra. csörgess meg, ha itt vagy, valaki leszalad érte, akinek épp nem lesz semmi dolga. Rita röhög a háttérben, ha-ha, ja, te azt csak képzeled. 12-13 perc múlva újra get krunk, get drunk, ittvagy? aha. leszaladok. Szandi befejezi a fölső ajkamat, vagy mimet a szájfénnyel, iszkiri, köszinagyon, iszkiri vissza, csomag ledob, vissza a sminkszékbe. Közben odavetettem Daninak, hogy majd ha lesz időnk, megkapod hivatalosan is. Később lett. fotóim majd meglátjuk, a ruhám szörnyű volt, piros bő felső piros bő szoknyával, ütötte egymást a kettő. viszont... SMINK: gyönggyel körberagasztott jobb szem, a másik natúr, piros száj, virágbibék műszempilla helyett. imádtam, csak a végére úgy konkrétan lezsibbadt a fél fejem. de azért istenkirálycsászár volt. (: fűben ülös, padon ülős képek, jött is a néni sipákolni, hogy van-e engedélyünk, nem lakunk itt, bla-bla. jól körberöhögte őt a csapat. utána hintázós képek Deniellel, szerintem azok lettek a legjobbak, mert azon nem látszik, hogy milyen szörnyen görbén tartom magam. szörnyű, MUSZÁJ le szoknom róla! szóval, majd ha lesznek képek, akkor publikálok. lassan (így két hónap után) az előző fotózás képei is megjönnek, aztán mihelyt kiderül, hogy kerül-e glámúr, óder valami másik hülye nevű magazinba, majd lehet felrakni... már csak decemberig kell várni nagyjából. xD najó, azért remélem nem!! szóval-szóval ja. most így áll a helyzet. aztán rendeltünk pizzát, aztán sminklemosás, hajszétszedés, képnézegetés, eljövés, metró, határról gyalog haza.
számomra ez egy: rúzsnyomos (ha-ha, pedig próbáltam vigyázni, elvileg nem az enyém volt... :P), és (talán túlságosan is) piros, RitásDanis♥, gyöngyös, mazsidrazsimiatt bosszankodós, utána boldogoskodós, vicces nap volt. kár, hogy már nem nagyon emlékszem a poénokra...
na. azt hiszem, ennyi bőven elég volt mára, úgyis (gondolom) még holnap/hétfőn is fogok mesélni...
ja! elvileg holnap hív Kriszti (mert kedden, mikor úgy volt, hogy hív, megbetegedett... kéééépzelem...) szóval majd meglátjuk, de gondolom úgyse, bár azt mondta, törjön ki a bokája, ha nem hív föl... no comment.
majd jelentkezem, jóéjt. bár most egészen fölébredtem... no mindegy. :D


*jóég. jut eszembe: a Tokio Hotel-nek új klipje, és ahogy én értelmeztem, ÚJ CD-JE jelent meg... pedig már rég eltűntek a süllyesztőben. no. nézzük csak:

régen szerettem a téhát, és nem sajnálom, nem is tagadom. osztán most is meghallgatom, igen. van ez így. no mindegy. kár, hogy németül nem tudok. xDD najó, azért valamennyire lefordítottam, hogy a lényegét értsem a szövegeknek... vagy valaki elmondta?! már nem emlékszem. de nem is lényeg.

Nincsenek megjegyzések: