20100207

100 questions after Marcyy. (: [vasárnap.]

nu. mára egy Marcyy-tól lopott 100 kérdés, 100 válasz. (: Marcyy 1 texasi lány, akivel májszpéjszen levelezek. ((: immár 1 hónapja, kb. (: január 4-én írt először. ((: a kérdéseket nem írom át, remélem mindenki érti őket, vagy ha nem, akkor a bővebb válaszokból rájön. (: néhány kérdést én sem értettem, de ez 100ból kb. 5. (:

1. Do you sleep with your closet doors open or closed?
nem tudom, még nem figyeltem meg... :D de mivel nem a szobámból nyílik, végülis lényegtelen. ((:

2. Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?
néha. (:

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out?
ezt nemigazán értem, de azt hiszem, ha azt jelenti, amire gondolok, akkor nem nagyon szoktam vele foglalkozni. (:

4. Have you ever stolen a street sign before?
nem.

5. Do you like to use post-it notes?
igen.

6. Do you cut out coupons but then never use them?
ha kivágom, akkor már használom is. (: pl. dáviddal mekiben... ):

7. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees?
itt nincs big bear, és hálistennek még méhek sem támadtak meg. (:

8. Do you have freckles?
igen. (:

9. Do you always smile for pictures?
szinte mindig. (:

10. What is your biggest pet peeve?
sajnos nemtudom miaza peeve. S:

11. Do you ever count your steps when you walk?
igen, eléggé sokszor. (:

12. Have you ever been to 2 parties in one night?
hát, ha az számít, hogy nem jutottunk be, így kerültem a következőre, akkor igen. (Y) :D

13. Dp you plan on having children?
talán majd egyszer lesznek. (: igazából azt tervezem, hogy örökbefogadok. (: de ez úgyis megfog változni. (:

14. Do you ever dance even if theres no music playing?
iggeeeen, sokszor. :D

15. Do you chew your pens and pencils?
igen, rossz szokás. /:

16. How many people have you slept with this week?
Bence vállán zeneórán?! :D igaz az már előző hét, de azért Lilla, Rebeka, Gábor. (;

17. What size is your bed?
nemtudom. :D

18. What is your Song of the week?
huh, szerintem a lostprophets last train home. ((:

19. Is it okay for guys to wear pink?
igen, abszolút, ha akarnak, megha jólállnekik. (:

20. Do you still watch cartoons?
igeeen, minden este. ^^

21. Whats your least favorite movie?
huh, nem is tudom. (: talán MIB 2?! (:

22. Where would you bury hidden treasure if you had some?
hú. gőzöm sincs. gondolom széfbe tenném. :D amúgyis, szerintem nem mondanám el. $: :D

23. What do you drink at parties?
attólfügg. :D KÓLÁT. :D igazeLillus?! *-* hadnézzenek hülyének az emberek! :D

24. What do you do everyday?
beszélek Lillával?! *-* meg Rebekával... nemtudom. írok? (: talán. (: csokiteszek? :D sajnos. $:

25. What is your favorite color?
narancssárga. (: zöld. (: nemtudom. (:

26. What movies could you watch over and over and still love?
MIB2, This is it, moonwalker, neveletlen hercegnő, csárliésacsokigyár. ♥

27. Last person you kissed/kissed you, When and Where?
????
magánügy, nem?! :D

28. Were you ever a boy/girl scout?
nem. se úttörő, se semmi. (:

29. Would you ever strip or pose nude in a magazine?
nem. pózolni, max ruhában. ((:

30. When was the last time you wrote a letter to someone on paper?
mikor utoljára írtam Trishának. /: megjegyzem ELÉGGÉ régen volt, és még mindig nem válaszolt. ):

31. Can you change the oil on a car?
még nem próbáltam. (:

32. Ever gotten a speeding ticket?
mi az a speeding ticket?

33. Ran out of gas?
nem.

34. Favorite kind of band aids?
nemértem. S:

35 Best thing to sleep in?
a rózsaszínű sznúpis pizsim. :33

36. What is your usual bedtime?
tizenegy píem?! (:

37. Are you smart?
egyesek szerint. (:

38. When you were a kid, what did you dress up as for Halloween?
semmit, mert nálunk nincsen helovín. >.>"

39. What is your Chinese astrological sign?
kakas.

40. How many languages can you speak?
magyar, angol. (: németet tanulok, de az erős túlzás, hogy tudok is. :D

41. Do you have any magazine subscriptions?
nem. régen volt valami tapsi, vagy mi, ilyen gyerekeknek való feladatok meg rejtvények voltak benne, aztán a 13at vettük meg mindig. :D demár nemis olvasok újságokat. (:

42..Which are better legos or lincoln logs?
?? miaza lincoln log? amúgyén szerettem legózni asszem. :D márha egyáltalán erre vonatkozik a kérdés. $:

43. Are you stubborn?
néha. (: szerintem ezt mások jobban tudják, akik tapasztalják, amikor makacs vagyok, meg amikor nem, azt is. (:

44. Who is better...Leno or Letterman?
nemtudom kik azok. (: de nem is érdekel. $:

45. Ever watch soap operas?
attól függ, mi számít annak. (: amúgy meg IGEN, volt már rá példa, például eszmeráldá, meg aza 2 csaj, meg mittudomén. :D még mikor kicsivoltam. :D

46. Afraid of heights?
néhol. attól függ. (:

47. Sing in the car?
szinte mindig! (: legjobb utazós elfoglaltság! :D

48. Dance in the shower?
igen. :D

49. Dance in the car?
ümm... végülis, szerintem igen. :D

50. Ever used a gun?
naná, hogy nem. (: íjat. de az más. meg csak próbáltam használni leginkább. :D

51. Last time you got a portrait taken by a photographer?
huh. nemtudom. (: ki számít fotográförnek? (:

52. Do you think musicals are cheesy?
némelyik. (: de i♥hair, meg rhps, megmég egykettő. (:

53. Is Christmas stressful?
igen. gyakran. (:

54. Ever eat a pierogi?
azmi?

55. Favorite type of fruit?
mandarinnn. ((:

56. Occupations you wanted to be when you were a kid?
kozmetikus, fodrász, méterárúboltban dolgozó néni, rendezvényszervező, rendőr, demár harmadik óta író. (:

57. Do you believe in ghosts?
igen.

58. Ever have a Deja-vu feeling?
nagyonsokszor. (:

59. Take a vitamin daily?
vasat.

60. Wear slippers?
őőőm. az mi is? aza szemcucc, amit az amerikaiak vesznek fel? mert olyat nem. :D

61. Wear a bath robe?
néha.

62. What do you wear to bed?
pizsi. O:

63. First concert?
FENYŐMIKÍÍÍÍÍ. :D váci főtéren. (Y) (:

64. Wal-Mart, Target or Kmart?
interspár, aro. :'D

65. Nike or Adidas?
egyikse.

66.Cheetos Or Fritos?
egyikse.

67. Peanuts or Sunflower seeds?
pisztácia.(: amúgy mindkettő. (:

68. Ever hear of the group Tres Bien?
nem.

69. Ever take dance lessons?
igen. (: természetesen. (:

70. Is there a profession you picture your future spouse doing?
?? nemértem. /:

71. Can you curl your tongue?
nem. ): pedig szoktam próbálni. ): :D

72. Ever won a spelling bee?
nem.

73. Have you ever cried because you were so happy?
igen, sokszor előfordult már, de szerintem a legemlékezetesebb a kézművesórai. :D

74. Own any record albums?
igen.

75. Own a record player?
igen.

76. Regularly burn incense?
nem.

77. Ever been in love?
igen. (: úgy igazán egyszer. (:

78. Who would you like to see in concert?
Michael jackson. )))): ♥♥ BROKENCYDE, Mika. *-*

79. What was the last concert you saw?
magashegyi ug. ♥♥

80.Hot tea or cold tea?
meleg. (:

81.Tea or coffee?
tea. utálom a kávét. (:

82. Sugar or snickerdoodles?
cukor. (:

83.Can you swim well?
nemtudom...

84.Can you hold your breath without holding your nose?
igen.

85. Are you patient?
hmm, attól függ, mire kell várni. (:

86. DJ or band, at a wedding?
hm. hát, esküvőn... csak ha nem a sajátom. (: és amúgy band, egyértelműen. (:

87.Ever won a contest?
nem.

88. Ever have plastic surgery?
úgynézekki?

89. Which are better black or green olives?
mindkettőt utálom. (:

90.Can you knit or crochet?
kötni is, horgolni is tanultam, de az más kérdés, hogy még most is tudnék-e... (:

91. Best room for a fireplace?
nappali. nem?! :D

92. Do you want to get married?
nemhiszem...

93. If married, how long have you been married?
hát, az attól függ... (: de az előző kérdés alapján semeddig. :P

94. Who was your HS crush?
huh, hát erre nem tudok válaszolni, nem tudom ki, de még megtudhatom 3 év alatt. $: :D

95. Do you cry and throw a fit until you get your own way?
nem emlékszem ilyenre, de gondolom kiskoromban volt ilyen. (: :D

96. Do you have kids?
nem.

97. Do you want kids?
ilyen kérdés már volt. (:

98. Whats your favorite color?
már volt... O:

99. Do you miss anyone right now?
Dávidot... ):

100. Did you watch, Next Great American Band on FOX?
nem?! ezitt nemamerika. (:

na, mára ennyit. (: valamikor végre egy normális bejegyzést is írok már. (: jóéjt. ♥ ^^

1 megjegyzés:

D. írta...

http://szotar.sztaki.hu/

amúgy borzalom-katasztrófa ahogy blogolsz, komolyan. összefüggéstelen mondatok, szavanként 6 szmájlival, érdektelen, köznapi, 0 gondolatmenetet igénylő dolgokat leírva. szeretem az ilyen "felkeltem, fogatmostam, megreggeliztem, sulibamentem, nincs szerelmem, lefeküdtem" blogokat. inkább szerezz egy szivecske lakattal rendelkező füzetet és abba írd ezeket. vagy inkább abba se, de ahogy látom nagy szükséged van erre, akkor meg már inkább abba. remélem nem sértettelek meg, de ez tényleg szörnyű ami itt van.