20100211

ring ring, is that you on the phone? (: [csütörtök.]

Nem tűntem ám el, csak lusta voltam írni, meg nem is nagyon volt mit. (: Pedig sok minden történt... de leginkább azt szeretném hangsúlyozni, hogy nemsokára már "hivatalos pirosmetrózósnak" is mondhatom magam akár, amennyit mostanában a Moszkván járok. :P Meg "csendeses", no meg Lillás. (: ♥ és végre visszatért az az időszak, hogy Löb is foglalkozik velem, példának okáért vegyük a mai földrajzot, hát az a fej, amit mindenki vágott... látnotok kellett volna magatokat. :P Mondjuk könnyen lehet, hogy nekem is magunkat, én is értelmes fejet vághattam... :D
Jó hosszú idő után ma megint megyek táncra, nem sokára indulok is. Bemegyek a kezdőre, kell az, amíg nincs más. Remélem bent lesz valaki, aki már járt, sőt, remélem bent lesz Karesz. :P És tudunk táncolni, mert néha megőrülök szegény kezdőktől, akik háááát... bénák, mondjuk így. Mikor én kezdtem... "Én sosem voltam ilyen apró. Határozottan emlékszem, hogy mindig kalapot tettem a fejemre!" Vagy valami hasonló, sajnálom, nem tudok szó szerint idézni.
Akár mi is lesz holnap... na várjunk csak, nem jól kezdtem a mondatot. (: Előről: Elvileg a ma elmaradt találkozást holnap bepótoljuk, legalábbis ezt mondta. Gondolom ott, ahol ma találkoztunk volna. Igaz, rohadt messze van tőlem, de legalább békávézhatok, úgyis divatba jött mostanság az utazási élményekről írni (bár sztiv legalább jól csinálja)! Na. Lényeg a lényeg, meg akarom nézni, hogy nem a neten rendelve mennyibe kerül a This Is It dvd, mert az tuti, hogy nekem olyan kell, akarom, és miegyéb, amit zanya joggal szokott kijavítani "kevésbé erős, akaratos" szinonímákkal.
Hm. Igazán furcsa dolgok ezek, de majd kiderül, hogy mi sül ki belőle a végén. (:
Nagybetűk, kevesebb szmájli... vélemény?! A sajátom az, hogy ez így nem ugyan az, de gondoltam megpróbálom, hátha pozitív visszajelzést is kapok... Habár attól én még én maradok, és ugyanúgy azt fogom leírni, ami eszembe jut, meg ami foglalkoztat - na de a fogmosásos példa kicsit túlzás. Véleményem szerint szoktam én értelmes dolgokat is írni. No mindegy, most elmegyek táncra, mindenkinek kellemes estét kívánok. 17:31.

Nincsenek megjegyzések: