20100216

eyes without a face. [kedd.]

Ma kedd van, egész nap! Ugyebár... (:
Február 16... a múltban eléggé sok minden történt ezen a napon - beleértve a február 16-okat, a "simán" februárokat és 16-okat, és a keddeket... 2007 az első emlékezetes, a farsang volt ezen a napon. Panka, The Offspring, én, meg a(z akkori) nyolcadikosok, nos... azt kell mondjam, örülök annak a napnak, és az összes többinek, ami onnantól úgy nagyjából 2008 december-2009 február közöttig eltelt! Ma lenne 3 év. De szerencsére 2 után magától elmaradt. Igen, azt hiszem merem állítani, hogy jó, hogy így alakult. Mert egy ilyen is kell!


2008 február 16-ról nincsenek emlékeim, sem írásaim. Gondolom nem történt semmi izgalmas. Ellenben "csak úgy" a februárról annál inkább! Folyton azon filóztam, hogy A, Á, vagy B "verzió"... nagyon idegesített, hogy nem tudom eldönteni... de attól még nem lett jobb. És! 26-án történt az a szomorú eset, hogy egy "celeb"* (valószínűleg telefonálás közben) belehajtott a kocsinkba, és a szomszéd házig tolta azt. Senki nem sérült meg, de én azért nagyon sírtam...

*majdnem belinkeltem az oldalát, de végül úgy döntöttem, hogy nem...

crushcrash.


2009-ben, azaz tavaly február 16-án tudtam meg valamit, amit ugyan nem kellett volna, mert következményei lettek, de ha már így alakult, legalább túl vagyok rajta. Biztos úgy kellett lennie, ahogy; akkor fú de örültem neki, de most már nem örülnék, sőt így is próbálok minél kevesebbet beszélni róla. Jobb is így!
Minden esetre leírtam a naplómba, (ugyan hogy minek, azt nem tudom,) hogy aznap folyton ezt a számot hallgattuk:


Valamint 3 hete, hogy Dávid nem beszél velem. De úgy döntöttem, hogy most már nem érdekel. És tényleg nem, tök jó érzés, hogy nem idegeskedek azon, hogy mikor fog végre hozzám szólni. Mert nem fog. De többet én sem keresem őt. És azt hiszem, jobb ez így. (:

1 megjegyzés:

zapa írta...

http://www.facebook.com/album.php?aid=825&id=100000647913106&saved#!/photo.php?pid=75054&id=100000647913106