20100211

paparazzi. [csütörtök part2.]

EMBEREEEEEEEEEEEEEEEEK!!!!!!! ÚÚÚÚRISTEN! Ma néztem a mjuzikcsenelt, és leadták Lady Gaga paparazziját. Semmi bajom Gagával, bejönnek a számai, néha énekelgetem is, nade EZ?! Lesokkolt. Nézem a videót, nahát, úgy néz ki a csávó, mint Eric a true bloodban. EZ ERIC A TRUE BLOODBÓL!!!! "Igazi" nevén Alexander Skarsgard, született 1976, augusztus 25, Stockholm, de most nem akarok róla életrajzot írni, különbenis, wikipédia mindent tud. (:
Elmentem táncra is, kedden majd középhaladóra megyek, de az ijesztő lesz... Mert még ott sosem voltam, csak mondták ketten is, hogy mért nem megyek inkább oda, és akkor beszéltem a tanárral, de mondjuk ő nem különösebben örült neki, hogy oda akarnék menni, dehát majd meglátom milyen lesz kedden, aztán ha nagyon szörnyen béna vagyok, akkor visszatérek a kezdőbe, és majd márciusban folytatom. (:
na, de csak ennyit akartam most. Jóéjt! (:

Nincsenek megjegyzések: