20100220

"szösszentelek". [szombat.]

Folytatódik az angol, hétfőtől megyek, jó zsúfolt heteim lesznek. Ancsival fogunk járni úszni, mondjuk ezt még pontosítani kell, ami biztos, hogy csütörtökönként, nekem tánc, neki spanyol előtt. "A vásárlás napjától 10 alkalomra érvényes" - ez van feltűntetve a 'havibérletnél'. Egy hónapon belül 10 alkalom? Mert akkor nekünk az nem éri meg. 890 Ft egy három órás bérlet. Kész rablás!
***
Most jöttem be az udvarról. Oké, oké... Jobb az idő, nincsenek mínuszok, olvad a hó... De így meg van sár... Ez még mindig nem az igazi, kabátot kell venni ha kimegyek, mert du 2-kor lehűl a levegő...
***
Azt várom, hogy mikor jöhetek végre először kabát nélkül haza a suliból. Sőt! Hogy mikor mehetek végre először pulcsiban iskolába! (: Na, az már igazán tavasz lesz.
Szeretem olyankor az embereket. Mindenki kedves, kiegyensúlyozott, mosolygós. Még ha állítása szerint nem is szereti a tavaszt...
***
Ójaj, háromnegyed négy van. Holnap megyek Lillával csendesbe, nem ma... Na mindegy.
Mára valami izgalmasabb bejegyzést akartam, de sütit is sütöttünk, meg ugye kint is voltam, ilyen "szünetesen" pedig nem tudok úgy írni, ahogy szerettem volna, talán majd este. (:

édes. (: nejlonszatyor. ;DDD

1 megjegyzés:

zapa írta...

mindig is utáltam a Queent, a dingdingdididingdindin, az meg az under pressure, ez egy javított változat:
http://www.youtube.com/watch?v=0VLS-P9m0BM
(bowie nyakig az anyagban, szarul is néz ki)
neylonszatyor, öööö, tudunk marokkóiul télleg!