20100203

No more time to care; no more time, today... [szerda.]

hmm... lássuk csak. nem vagyok boldog, nagyon nem. nem tudom miért, de ez van... nem tudok rajta változtatni... Dávid tudna, de ugyebár nem beszél velem... ezen is mikor teszem végre túl magam? attól, hogy folyton erre gondolok, még nem fog "jobban" beszélni velem... ): sajnos!
well, mi van még errefelé... HÓ! igen, az van. meg új osztálytársjelölt, most van próbahéten. (: szimpi a gyerkőc. (: fiú.
Jaj. Ma jött valami indiai papírhajtogató csávó a suliban, második szakórában benne gyönyörködtünk, háát... full izgalmas volt, mit ne mondjak. ((: na mindegy. XD sokra nem ment velünk, meg mi se vele, de elment az angolóránk. (: Mondjuk másik csapat szívott, mert nekik a drámájuk. ((: vanezígy. (; (H) A mi drámaóránk valahogy így zajlott hétfőn (bár lehet, hogy már írtam, mert írtam hétfőn blogt, azt tudom. :D) :

becstelen brigantik féle játék, Panka írt nekem karaktert. XD (Y)
én - magyar vagyok?
Laura - nem, de felmerült. XDDD
én - férfi?
Marczy / Laura (meg mindenki más. XD) - igen. bááááár... erősen vitatott. :D :P
én - Jéééézus.
mindenki - HÁHÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! igen. $:

nem volt nehéz kitalálni, főleg, hogy folyton azt mondogatom, hogy jézus. :P
nem is tudom mi lehetne még ennél is... szebb és jobb?! azt hiszem mára csak ezt a rövid bejegyzést tudtam produkálni, most megyek vissza festegetni, aztán tornázom kicsit, mert fuhh, mióta nem tornázok már, és kijöttem a gyakorlatból, ma végig akarom csinálni az egész sort, mint régen. (: no meg tavasszal el akarok kezdeni úszni, de mivel utálok úszni (hiába hiszi mindenki azt, hogy szeretek, NEM így van!) nem nagy valószínűségét látom, hogy el is fogok menni... nu, ez egy széééép magyar mondat lett... na. meg holnap találkozom Esztivel, mert megyek beiratkozni angolra, a következőre. ((: aztán jövőhéttől szerintem már megyek táncra megint. (: kell az a kis mozgás. (: [főleg, ha hétfőre, tesi óra helyére tetetem a fogorvost. :D:D:D:D $$: rossz kislány vagyok, tudom. ): $:]
ja! jut eszembe! mitől van az, hogy a tesiteremben mindig tudok hidat csinálni, de itthon sosem?! nem vágom. de tényleg nem. pedig így van. és nem tudom, hogy mitől. S: FÁKK. és bokrokk. (: igazeLöb?! (: jobbulást. (:
éss mindenki másnak is, aki beteg! (: majd jelentkezem! (:



One! Two! Three!

To every broken heart in here
Love was once a part, but now it's disappeared
She told me that it's all a part of the choices that your making
Even when you think you're right
You have to give to take

But there's still tomorrow
Forget the sorrow
And I can be on the last train home
Watch it pass the day
As it fades away
No more time to care
No more time, today

But we sing
If we're going nowhere
Yeah we sing
If it's not enough
And we sing
Sing without a reason
To ever fall in love

I wonder if you're listening
Picking up on the signals
Sent back from within
Sometimes it feels like I don't really know whats going on
Time and time again it seems like everything is wrong in here

But there's still tomorrow
Forget the sorrow
And I can be on the last train home
Watch it pass the day
As it fades away
No more time to care
No more time, today

But we sing
If we're going nowhere
Yeah we sing
If it's not enough
And we sing
Sing without a reason
To ever fall in love

Well we sing if we're going nowhere
Yeah we sing if it's not enough
And we sing
Sing without a reason to ever fall in love

But we sing
If we're going no where
Yeah we sing
If it's not enough
And we sing
Sing with out a reason to never fall in love
To never fall in love again.

1 megjegyzés:

A. írta...

Elég zavaró a sok smiley,illetve az,hogy minden kisbetűs. Valamint az,hogyha párbeszédet írsz,nem lehet kivenni,ki mit mond vagy mi történik,így a fél bejegyzés nem érthető.
Mielőtt írsz,próbáld meg magadban értelmesen megfogalmazni. Így 1-2 bejegyzésnél többet rajtad kívül senki nem fog elolvasni.
Csak jótanács..