20100109

dú á dí diri dám diri dú???? [szombat.]

hát helló, ismét itt.
a mai napomat úgy terveztem, hogy 0-24 'haragszom a világra és nem beszélek senkivel'-t fogok játszani. Ez egy darabig be is jött, ugyanis délben keltem, kutyát etettem, aztán angoloztam, bemásoltam a németet, aztán hazaért zanyáék a vásárlásból, ettünk, bár kicsit (sokkal) többet ettem, mint az eredetileg tervezett 1 muffin, de amúgy ment. Amíg aztán be nem kapcsoltam a gépet. Még akkor is ment egy darabig, de aztán Dávid feljött msnre. Akkor ráírtam, hirtelen elfelejtettem, hogy nem akarok beszélni senkivel, aztán Lilla is hívott, harmadszorra meg is hallottam, + közben még egy sms-t is írta szegénykém, hogy menjünk moziba. Így kötöttem ki a művészben. Ahova majd menjünk más nap. Megnéztük a taking woodstockot, és azóta sem tudom, hogy milyen zene az, amiben az van, hogy singing dú va dí diri dam diri dúú. Nem beatles, ezt már tudom; na de akkor mi?
Igen, egyébként ez úgy történt, hogy ugyebár megyünk korizni Lacival, az extestnevelés tanárral, meg Lilla, Rebeka, Vanna, Csirke, satöbbi. aztán találkozom Dáviddal, vagy felvarrom a haját, vagy nem. Az első lépés a mai nap elrontásában, hogy le lett mondva a kori. Illetve "halasztva"... aztán nem a megfelelő emberkével beszélgettem nem a megfelelő dolgokról, aztán Dávid lemondta... kell ennél több? nekem nem, totál kiakadtam, hát jó, akkor ma nem beszélek senkivel. És bár ez nem vált be, azért valamennyire igen, és használt, aztán örülök, hogy elmentünk moziba, mert utána valahogy olyan érzésem lett, hogy felszabadult vagyok, nem vágom mitől, de ez van. Biztos egy kicsit hippinek éreztem magam, vagy mittudomén.

jóéjt, majd jelentkezem! (: holnap karácsonyfa bontás, pumpkin pie sütés, meg lehet visszaviszem a fülhallgatókat, meg tanulok, meg ilyenek. Na, helló.

Nincsenek megjegyzések: