20100131

put your heart back in your pocket. [vasárnap.]

na, vegyük szépen sorba. (: mi van ma? vasárnap. mióta nem írtam? gőzöm sincs. de megnézem. (: -> szerda óta. tehát. csütörtökön nem történt semmi izgalmas, legalábbis azt hiszem. nem emlékszem. (: de arra viszont már igen, hogy mi volt pénteken! (:
jövök haza a ziskolából, aztán látom valami nem stimmel itthon, naná, hogy elromlott az autó, mert mért ne? jó, előre látom, hogy este egyedül fogok hazajönni békávéval a színházból, zapáék nem tudnak értem jönni.. Jó, csak túlélem, majd hallgatom a zenémet. Igen, így is tettem, az operánál találkoztunk Lilluval fél 7-kor, besétáltunk a central színházba, ami még véletlenül sem Szent Pál(!!!), és két felvonásban megnéztük az 'Avenue Q - A mi utcánk'-at. Hát meg kell mondjam, zseniális. (: A legjobb jelenet (: íme:


Jó, épségben hazaértem, semmi ijesztő nem volt, kezdek hozzászokni az éjszakai mászkáláshoz. (: Emlékszem tavaly nyáron még Pankával hogy féltem, mikor Erzsébet térről jöttünk haza egy pipázós este után ketten. (: Amikor Lottó és Cucu nem volt velünk. :D Pedig akkor Panka is ott volt... na mindegy. Igen, hazaértem, aludtam. Szombaton reggel - na jó, oké. Délelőtt felkeltem, gondolom nem csináltam semmi érdekeset. (: Aztán fogtam magam, elmentem zuhanyozni, aztán ettünk hétfogásos ebédet. (: (najó. csak 4. (; ) Aztán kibattyogtam a buszmegállóba, rengeteget vártam a 99-es buszra, pedig úgy volt, hogy 6-ra a ferencieknél leszek, de Rebeka szólt, hogy ők is késnek, szóval nem para. Akkor besétáltam zsuhoz, meglátogattam [lilaszínű nadrág kölcsönkérése céljából], nem láttam dec. 30 óta [azért látogatás értéke is volt a dolognak (: ], beszélgettünk, és előre készülve az estére kivasaltam a hajam. Aztán Rebeka és Gábor, Match, ötös busz, Lilla. Naná, hogy az a hajsütő vas, amivel a hajamat göndörítettük volna, és eddig Lillánál mindig elöl volt, az eltűnt, naná, hogy sehogy nem bírtuk megcsinálni a hajam, csak szétbarmoltuk... jó, menjünk, majd lesz valahogy. Merlin, bementünk, semmi igazolvány vagy ilyesmi, kabátot leadtuk, nééézmááá', itt még fodrász is van, meg sminkes! Felmentünk, ÚÚÚÚÚRSITEN NÉÉÉÉÉZD, Michael Jacksonnak van öltözve, de jóóóó, táncol, fehér, kalap, gatya, aaaaaaaa. Imádom. Aztán Rebeka lejött velem, és odamentünk a fodrászokhoz. Ingyé' van, hát jó, akkor én íííííílyen göndör hajat szeretnék, mert én vagyok Mika, csak ez nem látszik. Jó, zsííííír, imádom ahogy a hajam volt. (: Bongyori. Bárány. Aztán fölmentünk újra, bementünk táncolni, 'úúúúristenLillaLillanézdkivanott, ez ugyanaz, úúúristen, milyen már ez? [odamegyünk, Lillával közösen megérdeklődjük:] Emlékszel ránk corvintetőmagashegyi???' 'Nem.' 'Jó, mondjuk sokan voltak.' 'Nem voltak sokan...' Ciki. Sebaj, négyes fotó, íme: én, Rebeka, Gábor, Lilla. (Igen, tisztában vagyok vele, hogy úgy néz ki, mintha valami hatalmas vállú emberke lennék. XD A hajamat kell nézni, és kész. (: )
[ja, amúgy én, Lilla, srác, aki MJ-nek öltözött, fotós srác. (Y)]

Aztán iszogatunk, táncolgatunk, Melindával esemeseztem, de végül nem jöttek, vagy legalábbis nem futottunk össze. Aztán tánc, pihi, tánc, hol vannak Rebekáék?, tánc, Lilla odamegy az MJ-nek öltözött csávóhoz, dumálnak 'amúgy a barátnőm MJ fan' -> 'Szia, eljössz velem Neverland-be?' 'Eeeeeeel*Viktóriaelolvad*' 'És van egy kisöcséd is? [hatásszünet] Vaagy... Ez nem volt jó poén?' 'Hát nem... Segááááz.' :D
->'Lilla, én akarok egy képet azzal az MJ-nek öltözött csávesszel. De az antroposos gyerektől, mert azt legalább le is tudom szedni a netről... S: $:' huss antroposos fiú elmegy előttem váááárj, 'szeretnék egy fotót vele', 'figyu, szeretnék egy fotót veleeed!' 'okégyere.' Íme:


Oké Viktória, köszönjük!
Szóval jó volt, aztán Lillánál aludtunkmindannyian, mármint mi mind a négyen, kényelmetlen volt, legalábbis amíg nem kerültem a földre, és onnan Lilla nővérének az ágyába, na mindegy. De még előtte bementünk az oktogoni mekibe, és két holland sráccal kezdtem beszélgetni angolul, tök jó volt, büszke voltam magamra. Aztán a buszon egy magyar csávóval kezdtem el angolul beszélgetni, vagyis ő beszélt angolul, én meg beszéltem magyarul. (: nem tudom mi értelme volt, de vicces volt, meg jó, meg minden. :D

egy valamit változatnék meg az elmúlt 1 hétben, de ez nem annyira publikus... a lényeg, hogy van valaki, aki most nem beszél velem, amit én kicsit igazságtalannak tartok, és hiába írok neki semmi reakció, és elmondtam, hogy nem tehetek róla, nem tudtam mit kezdeni azzal a szituációval, amit felállított, hogy hirtelen nem mondd el semmit, mikor eddig eléggé sok mindent, és akkor most így... ja. Szóval azt visszacsinálnám odáig, hogy újra beszéljünk. Vagyis nem vissza, hanem át... na, értitek. (: jóéjt. [mellesleg most 20:55 van... nem tudom hogy lehetne megcsinálni a bloggert, hogy azt írja ki, amikor publikálom, és ne azt, amikor megkezdem az írást... /: valaki ötlet? (: ]

UI: én természetesen azokat a zenéket élveztem a legjobban, amikor a bad vagy a beat it szólt. (: az iszonyat jó volt, teli torokból üvölteni, hogy ájm bed, meg hogy bit ííít, és nézni ahogy az MJ csávesz táncol, és jééézus, na, hát az egy élmény volt. ((((:

és végül, de nem utolsó sorban: íme a címzene:


Theres a girl, thought she knew,
What her life was going to do,
Then she goes, and falls in love and throws it all away.

But her man, cant decide,
If hes made the right choice in life,
So she comes home on day to find hes gone away.

Put your heart back in your pocket,
Pick your love up off the floor
When your momma says youre stopping,
But girl, let me tell you more:
If hes 95 or 22,
A boys gonna do what hes gonna do,
He says he dont love you anymore,
So pick up off the floor.

Walks around an empty town,
Sees his face coming around,
Every corner takes on a similar stay.

Love is lost, life can burn,
But your luck will return,
But if youre dragging it down you wont know its there

Put your heart back in your pocket,
Pick your love up off the floor
When your momma says youre stopping,
But girl, let me tell you more:
If hes 95 or 22,
A boys gonna do what hes gonna do,
He says he dont love you anymore,
So pick up off the floor.

Put your heart back in your pocket,
Pick your love up off the floor
When your momma says youre stopping,
But girl, let me tell you more:
If hes 95 or 22,
A boys gonna do what hes gonna do,
He says he dont love you anymore,
So pick up off the floor.

Pick your love, love, love (pick up off the floor)
Oooooooooh (pick up off the floor)

Put your heart back in your pocket,
Pick your love up off the floor
When your momma says youre stopping
But girl let me tell you more
If hes 95 or 22
A boys gonna do what hes gonna do
He says he dont love you anymore
So pick up off the floor.

Nincsenek megjegyzések: