20100124

szeretlekbuzi vagy. mindenkinek mondod, akkor is, ha nem kéne. [vasárnap.]

na. ez most komoly? ._. nem vágom mi van. de tényleg...
vissza akarok menni csütörtökig. délután háromra. Akkor fognám magam, lemondanám a délutánt. Jól érezném magam Dáviddal, aztán hazajönnék, Lillával, vagy nélküle, de a lényeg, hogy azt a csendeses estét kihagynám. Aztán a péntek estét... nem is tudom. Azt csak szimplán megváltoztatnám. Nem hagynám ki, csak megváltoztatnám. A tegnapot is...
lehet, hogy tényleg túlgondolkodom a dolgokat? de... már mért gondolkodnám túl? én csak gondolkozom. nem tudok kevésbé vagy jobban gondolkozni. ti tudtok? van, aki tud? tanítson már meg... de frankón...
ja, meg miaz, hogy a blogom alapján szimpi vagyok, aztán megyekszia, vagy valami?... na mindegy.
értitek, ugyan nekem nincs loreál mittudoménmivel festve a hajam, de olyan laza vagyok, hogy leszarom. (: igaz dávid? igaz! te szoktad ezt mondani. (: <3
rohadtuldeelegemvan! tudom, mondtam már, és mondjak végre valami újat, meg ne hajtogassam mindig ugyanazt, de ezvan... nem tudok újat mondani... unalmas vagyok?

haha. korlát, barna haj... :D (jó, oké, ezt most csak én értem... (: nem baj. szeretem, amikor csak én értek dolgokat.)

Nincsenek megjegyzések: