20100105

I love the way that you look without your make up. [kedd.]

mára csak egy rövid bejegyzést, de tényleg, csak hogy legyen, ne legyek leszúrva, amiért nem írok, meg a lelkecskémnek is jobb legyen, mert szeretek írni, és nem jó, ha nem írok. (:
1; megkaptam az utolsó oltásomat, juhhúúúú, szerintem most fáj a legjobban a karom, bár most is csak akkor érzem, ha felemelem.
2; ma jó sokan fölhívtak, hogy Bori beteg lett, holnap csak 10-re kell suliba menni, de igazából a fél 11 is ráér, mert csak akkor kezdődik az óra. Mekkora mázlisták vagyunk már? A múltkor 9-re kellett, most 10-re. (: azért persze Borinak jobbulást, meg minden, de tök jó, lehet sokáig aludni. (:
és Dani ismét okosságot tanít, bár a felét nem értem, illetve asszem igen, csak idő kell hozzá, meg hát a fizika, ami Danit ennyire foglalkoztatja az egy olyan dolog, ami mindent meg akar magyarázni, amit én nem értek, és ezért csak egy elképzelésem van róla, de mivel az meg van, ezért meg úgysem hiszem el a fizikának, amit magyaráz, ergo vitába szállok vele, és úgyis én veszítek, mert olyan szavakkal torkol le, amiket nem is értek, tehát vitatkozni se tudok, mert hát mit veszekedjek valakivel, akinek nem értem a szavait? Egy japánnal se állok le vitázni akár mit is mondd, mert nem értem, és lehet, hogy ugyan azt akarja mint én, csak tökre nem vágjuk, hogy most mi van, mert nem értjük egymást. Na, ez már túl bonyolult. :D
Ja, amúgy valami philadelphiai kísérletről beszélt, hogy a fekete lyuk, meg elektromágnesesség, vagy micsoda, és akkor ez meg az fog történni, és az emberek beleolvadnak a hajóba. Azért azt nem nézném meg. Vagy lehet, hogy igen. Gondoljatok már bele, egy hajóból kiáll egy matróz láb, meg máshol egy fej, harmadik helyen meg egy... középső ujj felmutatva, hogy "ezt nektek barmok, küldtök engem ilyen hülyeségekre, aztán beleolvadok a hajóba b.zd meg, az asszony meg nevelheti egyedül a kölyköt. Hááá' nóóómális vagy?" jó, tuti nem ez volt, de akkoris. Durva.
Na, de tényleg, rövidet ígértem, ennyi is mára, jóéjt, majd jelentkezem! (:

1 megjegyzés:

zapa írta...

ááá, a japán tök könnyű
(You say "arigato"
like we say "arigato".
Well, thank you. I mean, ariga to.
You should learn Japanese.
Very easy.)

az olasz nehezebb