20100126

nemtudom. [kedd.]

ma bebizonyosodott számomra, hogy született Debóra vagyok! Anita keresztneves könyveit olvasgattuk, amit valakitől kapott vissza, aki az apukájától kapta kölcsön, és hát azt kell mondjam, az totál nem vagyok, amit a Viktóriához írt, viszont a Debóra teljesen. :P
***
ajmost nem vágom mi lesz, deee jaj. ._." tegnap elküldtem Dávidot a fenébe, hogy jó, akkor majd ha hajlandó lesz beszélgetni, akkor írjon rám, én többet nem próbálkozom, meguntam, hogy csütörtök óta hiába írok neki, nem válaszol, vagy ha igen, akkor is elintéz 3 mondatban, aztán utána nem válaszol... deeee úgysem fogom kibírni, hogy ne írjak rá, mert valakivel MUSZÁJ beszélnem, és mostanában vele szeretek legjobban... de nem, nem szabad. O: óó, milyen tinihülyeség. (:
naná, hogy. IDIÓTA... Dani... te mindig ezt hozod fel...
najó. jobb lesz, ha ezt a bejegyzést most zárom le, mert különben olyanokat írnék,amiket nem akarok. JÓÉJT!

UI: holnap tudom meg, hogy milyen lett az angolom. (:

Nincsenek megjegyzések: