20100108

These broken wings, will guide our love through the sky. [péntek.]

jee, tegnap 9-re, ma 10-re mentünk suliba. Jók vagyunk, nem tanulunk semmit... S: mondjuk legalább így lett +2 angolóránk, aminek ugyan sok értelme nem volt, Anna Frankoztunk (elvileg... XD), sok értelme nem volt, de legalább angolul írtam, bár ezt mostanában többször is hála annak a myspace-s lánynak, akiről már írtam. (: amerikai, és vele levelezünk szpészen. gyakorlásnak jó, és azt mondta, hogy máj ingliss iz RILI gúd. az jó volt, örültem neki. :P
holnap megyünk jégkorcsolyázást művelni László extestnevelés tanárúrral, Lillával, Rebekával, meg még aki jön. Aztán Dávidkával találkozom (megint ^^), talán (bár remélem nem) felvarrok neki póthajat, aztán ő megy utószilveszterezni, én meg jövök haza, és (maybe) elmesélem (itt), hogy milyen jó volt látni Lacit, Dávid meg milyen bolond.
ja igen. sütöttem ma csokis muffint, finom lett, még nem kóstoltuk meg, majd vacsi után, le is fotózom, meg leírom, hogy hogy készült! (:
na, most egyenlőre ennyi, gondolom este (illetve estébb... :P na, nevezzük későbbnek!) már nem írok, szóval jóéjt. (: aztán talán mégis. majd meglátjuk. (: majd jelentkezem! (:


My butterfly, Im happy when youre with me.
Youre everything I see, and everything I need.
These broken wings, will guide our love through the sky.
And take us away from these nightmares.

Nincsenek megjegyzések: