20100108

this used to be our funhouse; i'm not okay, i miss tha past, i'm gonna burn it down; [péntek...]





Ja igen, tudtam én, hogy valamiért írni fogok még ma!
Reggel (délelőtt) felébredtem, szokásosan nyúltam a távirányító után, bekapcsoltam a tv-t, nézném az MTV-t, erre a helyén mit találok? Music channel 1, vagy mi a fene. Mivanveled? Viva? Music channel hit. MIVAN? az.nyád. most akkor mi van? Se viva, se MTV? holvagy? mérnem vagy? jó. reggeliztem, délután végig néztem az összes csatornát, de sehol nem találtam, RÁADÁSUL comedy central SINCS! ez miez???

Máffin:
128 g (1 cup) kristály cukor
256 g liszt
150 g csoki darabokra vágva
1,5 ek kakaó
összekeverve.
Másik tálban
1 tojás (villával összekeverve)
128 g tej
64 g olaj
összedolgozni, bele a lisztes keveréket, 180 °C on sütni 20-30 percig. Tűpróba. Azt cső.



I'm not okay.

1 megjegyzés:

zapa írta...

muffin jó vót
DIGIkábel rohaggyon meg, csak nemhiszem, hogy mástól lenne szélessáv:(