20100125

touching me, touching you. [hétfő.]



yepp, túl vagyok az angol záróteszten, remélem jól sikerült. (: szerdán kiderül. (: remélem enyém lesz a legjobb. (: bár gondolom minden ki ezt reméli... mármint a csoportból. Hogy az övé. (:
amúúúúúgy. A suliban minden oké, mindenki túl élte a hétvégét (ki könnyebben, ki nehezebben... (: ), Marci síel, Sára Párizsban van, asszem. (: Jött egy új gyerek, még nem ismerem. Nem tudom hát, hogy szimpi-e. No, egyszer majdcsak megtudom. :P
ma olyat játszottunk drámán, mint a becstelen brigantikban, amivel fél óra elmegy a filmből. (: én Bud Spencer lettem, hála Anitának, Dorka pedig hála nekem Janet Jackson, mert tudom, hogy szereti. (: Beni volt a legjobb, ő Szabó Marczy lett! (: [látod-látod Márton, elmész, és már az első nap hiányolunk, ezmiez?] amúgy mindenki nagyon ügyesen kitalálta, Laura annyit mondott, mert elszólta magát, hogy jól tudok pofonokat osztogatni és már tudtam, Beni is nagyon hamar, mindenkiii. (:
na, mára ennyi, mindenki olvassa a megújult TEHÁTOT, én meg holnap publikálom csendes beli novellámat, ha ugyan el nem felejtem. ((:

loverboy.

Nincsenek megjegyzések: