20100104

I tried so hard not to fall in love, but here i am... [hétfő.]



Ííííme az egész évi MJ adag, legalábbis a naptár része! (:

Túl vagyunk az év első sulinapján, első angolján, holnap talán az év első, és remélem utolsó oltásán, meg ilyesmik. Fúú, az az adag, amit reggel nevettem, amíg vártuk Borit, hogy biológiát tartson nekünk, mert elakadt a metróval, hááát, ne tudjátok meg, potyogtak a könnyeim, de tényleg, dúúúúrva volt. Jut erről eszembe (még ha így nem is helyes a sorrend) :önzőség-e, ha valaki azt mondja, hogy "Úristen, neee, blablabla[itt mondd valamit, pl. kifolyt a tej], ez is miattam van!", aztán "Úristen, neee, pl. elhajlott egy fűszál, erről is én tehetek" és így tovább, ez önzőség-e, ma ez jött szóba az osztályban, be akarom bizonyítani, hogy igazam van, de nem árulom el az álláspontomat, mert akkor befolyásolnám az olvasókat. (: szóval? vélemények? (;
nos. egyébként sok minden érdekesség nem történt ma, ofőin egy könyvet olvasunk valami Aliz nevű drogos 15 éves csajsziról. Vagyishát a naplóját. dúúúrva könyv, mondjuk a módszer nem tetszik, hogy midnenki elolvas x oldalt, aztán elmeséli, hogy mi volt benne. Ez annyira nem bejövős, sokkal szívesebben olvasnám az egészet, lehet ez lesz. (: mert egyeseknek furi megszólalásaik vannak... "hát... szóval... rájön, hogy izgul a csajokra." igen. mi ezt úgy mondjuk, hogy rájön, hogy homoszexuális. (: te nem?! honnan jöttél, újfiú? zacskót húzunk a fejedre!
na meg amit Rebeka mondott ma... nos, igen. "nem értem, hogy mondhatja valaki, aki elvileg imádja a meleg srácokat, azt egy olyanra, hogy buzi." na igen. ezzel én is így vagyok. Más az, ha szidok valakit/valamit, akkor sem illik, de akkor szoktam, de ha egy valóban "olyan" emberről van szó, akkor figyelek, hogy azt mondam, hogy meleg. Ő meg csak így... egyszerűen buziz. Hát ch. Ez aztán mehet szolidaritálva felvonulni... kb. mint Mike Teevee a Csárli és a csokigyárban, hogy érdemes is neki oda mennie, ha utálja a csokit!...
Miről is akartam még ma írni?! nem tudom, addig beteszek egy videót! (:


jaigen! ma felvett valami angol emberke msnre, de nem tetszett, azt mondta 21 éves fímél, és nézzem meg camba, de nehogy msnen, hanem valami oldalon, majd szexin felöltözik nekem, és aztmondta, bébi, meg szvít. ezek után letiltottam. Aztán myspacen betalált valami másik angol csajszi, de ő szimpi. (: és ráadásul ő már tényleg jó, hogy gyakoroljam az angolt, milyen jó, már olyan rég óta szeretnék penfriend-et, vagy valami hasonlót. :P
no, mára ennyi, jóéjt! (:

3 megjegyzés:

zapa írta...

"szolidaritálva felvonulni" :D, ezen mekkorát röhögtem
ezeket dobja a helyesírásellenőrző
szolidaritása
szolidaritás
szolidárisa
konszolidálva

azt lehet mondani, hogy: buzi heterók?

zapa írta...

november, december rendbe
talán még április
na majd jövőre

zapa írta...

ez a sapi ;D
http://www.youtube.com/watch?v=vgLBTwn-GP8