20100117

teenage dreams in a teenage circus. [vasárnap.]

nagyon nem fűlik a fogam a klinikai halálhoz, pedig kéne... sebaj, meg lesz az, csak szedjem végre össze magam. ha bezárom a firefoxot, 5 perc alatt összehozok fél oldalt, csak netezés közben nem megy... dehát nem tehetek róla, olyan szívesen olvasgatom Kristóf blogját. (: tegnap fedeztem fel féjszbúkon a linket, már 4 oldalt elolvastam belőle az időben visszamenőleg, most épp karácsony van, és budapest hunyadi utcában lakott kisgyerekként. Haha. (: vajon melyik kerületben? ^^
hmm... egyébként egyre szebbeket gondolok az emberiségről... úgyértem... tudjátok, hogy az emberek mennyire kétszínűek, meg felszínesek, meg ilyesmi. persze én is az vagyok. mindenki az. sajnos. és mindenki máshogy, más témákban, meg némelyik embert meg is lehet érteni. vagy nem. nem tudom. JESSZUSOM. idiótaság. nektek is feltűnt, hogy egy ideje már nem vagyok önmagam? mintha így nem is tudom... elkezdtem változni. KÖZHELY! francokat. ELEGEM VAAAAAAAAN. ennyi hülyeséget... legyen már csütörtök. ((: na mindegy. asszem visszaolvasom a régi bejegyzéseimet, amikor még életvidám voltam meg minden. :P és akkor hátha megint az leszek, és megint optimista, pozitív, satöbbi. mert ezt a mostani szart (már elnézést SE!) utálom. közhely... megint. fákk. csak én gondolom úgy, hogy nem lehet közhelyek nélkül beszélni? már minden amit mondok annak számít... hogy nem vagyok önmagam? KÖZHELY. hogy nem tudok megváltozni? AZIS. közben meg... áhh. igen, ez a tipikus téli időszak. asszem. de nem... tavaly télen semmi bajom nem volt, tavaly márciusban omoltam össze, és áprilisban újra minden jó volt. tudom is, hogy miért. de sajnos ez nem csak rajtam múlna... az ilyen játékokhoz két ember kell... Ó ANYÁM!
ja, amúgy Dávid mivel Hajas fodrászsulijába jár, van kedvezménye a nagykerben, mondta, ha kell valami, szóljak neki. Nekem úgy tűnt, zanya meggyőzhető, azt mondta, ha zapámtól megszerzem az engedélyt, akkor vééégre lehet hajvasalóm. ja, mert tudjátok, az olyan menő, meg minden. (: igazából azért szeretnék, mert levágatnám a hajam, de csupa olyan jut eszembe, amit vasalni kéne. De én erre csak azt mondom, hogy az mp3-at és a webcamot is megkaptam, csak sokáig kellett akaratoskodni. :P Szóval igen zapa, ezt veheted nyugodtan célzásnak engedélyosztogatásra. ;P úgyis megszerzem, ami nekem kell. (H) :D legalábbis ilyen téren, lol. előbb utóbb. :D szóval igen! szeretnék hajvasalót, lol. ((:
ma Mika-s napom van. ((: 4-es pont. (:
Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose
Who gives a damn about the family you come from?
No givin up when you’re young and you want some

Running around again
(Running around again)
Running from running

Waking up in the midday sun
What’s to live for?
You could see what I’ve done
Staring at emotion
In the light of day
I was running from the things that you’d say

We are not what you think we are
We are golden, we are golden.
(We are not what you think we are
We are golden, we are golden)

Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose
Who gives a damn about the family you come from?
No giving up when you’re young and you want some

Running around again
(Running around again)
Running from running
(repeat)

I was a boy at an open door
Why you staring
Do you still think that you know?
Looking for treasure
In the things that you threw
Like a magpie
I live for glitter, not you

We are not what you think we are
We are golden, we are golden
(We are not what you think we are
We are golden, we are golden)

Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose
Who gives a damn about the family you come from?
No giving up when you’re young and you want some

Now I’m sitting alone
I’m finally looking around
Left here on my own
I’m gonna hurt myself
Maybe losing my mind
I’m still wondering why
Had to let the world let it bleed me dry

We are not what you think we are
We are not what you think we are
We are not what you think we are
We are golden, we are golden

Teenage dreams in a teenage circus
Running around like a clown on purpose
Who gives a damn about the family you come from?
No giving up when you’re young and you want some

Running around again
(Running around again)
Running from running
(repeat)

We are not what you think we are
We are golden, we are golden.

Huhúúú, már várom a vacsorát, olyan finomnak ígérkező sütemény van. ((: Babapiskóta, meg dióskrém, meg csokiöntet. ^^ annyira nagyon szeretném már megkóstolni. (: reggelikor még nem volt kész, pedig már tegnap meg lett csinálva, csak egy éjszakát állnia kell, meg aztán rá kellett rakni a csokit, aztán annak most szilárdulnia kell, meg hűlnie a csokinak. jajj, nyamm. ((:
csütörtökön elvileg privát program daveGOKUval((:, ha nem, akkor vele és Lillussal. (: aztán Lillus ittalszik, hogy ne legyek egyedül, aztn még szombaton is, aztán zanyáék hazajönnek szombaton, én pedig ottalszom Lillusnál, hogy ő se legyen egyedül. ((: aztán vasárnap hazajövök, és hétfőtől minden a szokásos kerékvágásban. juhúú, csodálatos hét elébe nézek. ^^
Dávidka azt kéri, privát legyen a programunk... sebaj, én tudom, hogy Lilla meg fogja érteni. ((: mert Lilla olyan megértős, utána pedig vasárnapig úgyis együtt leszünk. (:
yeeey, nemsokára vacsora, szóval lehet még írok ma, ha nem, akkor majd jelentkezem. ((: gúdbáj.

2 megjegyzés:

zapa írta...

hájvasalót?????
tornásszál inkább!

wikky wonka. írta...

haha. vicces vagy, de én komolyan beszéltem! O: vagyis írtam. (: