20100611

hihhi, hahha, huhhu, Willy Wonka, Willy Wonka. [péntek.]

Tény, amire ma jöttem rá: ha fáj a fejem [mert fáj!], akkor jégkrémet eszek [mert a hidegtől kevésbé, amíg eszem... aztán megint]. A jégkrém kalóriadús, tehát hizlal. Ergo, nálam a fejfájás hizlal. Tegye fel a kezét, akinél még ez így van... hallottam már, hogy a szerelmi bánat hizlal [vagy épp ellenkezőleg, jól fogyaszt], meg a tél, de hogy már a fejfájás is... S: - Viszont, aludtam délután 3 órát!

Ma voltunk a Kaltenberg étteremben segíteni a konyhán, mókás volt, kettő helyett négy órát voltunk ott Rebekával. És még mozi is lehet belőle. (:
Kelt tésztát mértem, meg knédlit, aztán csak foglaltam a helyet. Amíg vártuk Ancsit, meg ott volt Panka, Dorka, és Dalma, aztán jött Lilla és Reni. Haha, vicces napot zárhatunk, én azt mondom.
És még egy tény: A facebook TÉNYLEG mindent tud! Hihhhhetetlen!

Lol [laughing out loudly] -> lolED [a lol múltideje] -> lolAGE [a lol cselekvése], ilyen is van, mi lesz itt még??

Charlie és a csokigyár.

Nincsenek megjegyzések: