20100606

Újra itt van a nagy csapat, csapjad össze a mancsodat! [vasárnap.]

Pénteken 15:56 (körül)-kor érkeztünk a keletibe. Hát, senkinek nem ajánlom azt az érzést, mikor a vonat elmegy az ecserinél, tovább robog a keletibe, ami még 10-15 perc, aztán még bkv 40-45 percig, ahelyett, hogy megállna a vonat, az ecserinél felszállnánk a metróra, és 10 perc alatt itthon lennénk... DE! legalább nem egyedül jöttem a keletitől, hanem Ancsikával. Mikor hazaértem, itthon mindenki aludt. De felébredtek. Gondolom jól megijedtek, hogy betörő. Vagy nem...
Igazából szívesen mesélnék, hogy milyen volt, (mert iszonyatosan jó!!) de amit elmesélhetnék, az vagy túl személyes ahhoz, hogy blogoljam, vagy nem velem történt; és különben is, nem tudom miért (most semmi olyan nem történt), de nagyon 'álmodtam az egészet' feelingem van... minden esetre örülök, hogy ott voltunk. A rossz idő miatt (meg szerintem úgy egyébként is) nem sok mindent csináltunk, és azt is végig aludtuk, mivel éjszakánként 3-4 órákat aludtunk, a többit végigbeszélgettük, én például Martinnal nagyon sokat. (: Hallgattunk előadásokat különböző témákban, főleg a földmérésről és az ökolábnyomról, mivel földmérési gyakorlaton voltunk, és egy ökofalu területét mértük fel... Csütörtök délután-este volt egy előadás, amelyik egyik témához sem kapcsolódik (annyira): vegetarianizmus. Haha, azóta nem ettem húst. Csak tejterméket. De azt jó sokat. Na meg jó sok csokit ettünk a tábor alatt. Pontosabban RENGETEGET. Nem tudom, hogy minek, de tényleg rengeteg csokit megettem. S: Na szóval, ez után énekeltünk, gitároztak, 4 csalamádét rágtunk át, és jó sok zenét elénekeltünk.
Én azt mondom, a többiektől szép az élet! ♥



Jövőhéten (ugyancsak velük) ipari gyakorlatra megyünk: hétfő: nyomda; kedd: szemétégető; szerda: szennyvíztisztító; csütörtök: fogszabályzás... -.-" (étterem); péntek: cukrászda. Kíváncsi vagyok milyen lesz... várom! (:
Szeretem az osztályomat! ♥

Nincsenek megjegyzések: