20100628

never the same to me. [hétfő.]

30 nap.

No, a mai nappal egy újabb cuki babát ismertünk meg, ő is kisfiú.

És mindenki haja le lett vágva. Én a sajátommal speciel nem vagyok megelégedve. Olyan, amilyet szerettem volna, csak nem áll jól... fura, mert jobbra van fésülve (világéletemben balra volt), frufrum van, és hát... ja. Na mindegy, majd megnő. Ezzel vígasztalom magam. Meg hát ez tény.
Sütöttünk sütit - megint -, finom lett, ma még mást nem is ettem, mert ahogy visszajött a jóidő, nem is vagyok éhes, valahogy mikor süt a nap, akkor nem vagyok éhes. Bezzeg mikor esik az eső, és rossz idő van, akkor egyből, abba sem tudom hagyni az evést. "Csokiiii, édesség, kajaaa". Így gondolkodom olyankor. De most még azokat sem kívánom. (:
Egyébként akit érdekel, itt a link a true blood részekhez - amerikában vasárnap este adják le a részt, felkerül hétőn, felirat kedden. Köszönöm szépen annak, aki mutatta a linket. (: ♥
Holnap este vége a Tara alteregói 2. évadnak, és akkor már - újra - csak a True Blood-ot fogom nézni, mint sorozat...
Hm. Mikakonceeeeeeert. ♥

Nincsenek megjegyzések: