20100607

The way [s]he moved away. [kedd.]

Hm... most sok minden kavarog a fejemben. Valahogy mostanában az egyetlen ami eszembe jut, az a 'szeretem', a 'hiányzik', az 'utálom', és a 'valaki segíCCSen már rajtam' dolgok... és ez nem feltétlenül jó... sebaj, a lényeg, hogy mindig van, aki segít átvészelni. A tinédzserkor hatalmas problémái... (: mindig csak a pasik a szerelem, meg a barátok... (:
Egyébként már egy ideje van egy darab rendszeres olvasóm, de nem tudom ki ő. Illetve több is van akikről tudok, csak ők nem jelölték be, hogy azok, vagy mi. Mint pl. zapa, meg Mom, meg ilyesmi. Szóval titokzatos rendszeres olvasó, fedd fel, ki vagy. (:
Ma voltunk a nyomdában. Jó volt, mert későn keltem, korán hazaértem és nem csináltam semmit. Illetve de, sajttortát sütöttem, finesz lett. (: Meg... jaj. Vasárnap elővettem a régi naplóimat. Vicces, ugyan azok a dolgok vannak benne, mint most a blogomban, csak más stílusban. Meg akkor még fiatalabb voltam. De azért vannak benne érdekes dolgok. (: Persze olyanok, amiket csak én értek. 'I ♥ Banános Pötidanon.' {utálom a banánt és sosem ettem pötidanont. Ez itt valaki, milyen meglepő.} És mindenhol doodlez-ek vannak:

What's more important?

Nincsenek megjegyzések: