20100703

az ágyad körül neonok égnek, és az árnyékom a faladon éled; ez kemény, mint az érzékek ökle; ez kemény, mint a világ jövője. [szombat.]



Mi ez a vébé?? Se Brazil, se Argentin, se Olasz... már csak az kéne, hogy a Spanyolok is kiessenek ma este. [DE! Nem fognak, mert ÉÉÉÉÉN szurkolok nekik. (; meg ő is...]
Hm. Unalmas ez a meleg. Eshetne már kicsit az eső. Mondjuk holnap. Aztán 3 nap jóidő, aztán megint 1 nap eső... (: mit szólnátok hozzá? Kérjük meg időjárás bácsit.

Amúgy semmi érdekes nem történik, ki sem dugtam az orrom itthonról csütörtök óta, de itt sem csináltam semmit, meccseket néztem, limonádét csináltam és ittam. Tegnap voltam a Ferinél táncolni. Ezen kívül semmit nem csináltam. Igen, így történt...
Holnap viszont 14 órát fogok dolgozni, éljen-éljen, így hát bejegyzéssel nem fogok tudni szolgálni, max. utána, elmesélni, hogy milyen is egy panzió kulisszái mögött *éljenzés*.

Na, most csak ennyi, gyorsan jelenteni akartam, hogy élek. (: További szép nyári estét!

Nincsenek megjegyzések: