20100701

na EZ oltás. [csütörtök.]

MIÉRTMIÉRTMIÉRTMIÉRTMIÉRT????????
Would I, could I, should I??
Remeg a lábad, a vesztedet érzed.
Ez most más, nem a partyszemüvegem mutat rózsaszínen, asszem ilyen a szerelem.

Ha már ilyeneket hallgatok,a kkor végem. Itt a totális ízlésficam...
Mifene??
___________________

Sssssssz....... eztneked.

Miért van az, hogy ha kedves akarok lenni, akkor azért, mert túúúl kedves vagyok, hameg nem csinálok semmit, akkor meg "flegma bunkó" vagyok, de így is-úgy is el vagyok hordva minden félének??

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

could i ? shoul i ? mcr? :D

wikky wonka. írta...

Nem tudom ki vagy, de nem mcr. Lostprophets. (:

Névtelen írta...

ajj, gondolgattam volna . . ):
én vagyokaz :P $DD

wikky wonka. írta...

hjaaa, már tudom. (:
a szmájlidról felismerlek drága. (: <3 $: :DD