20100730

Jók a vonalaid, drágám, nekem meg gyengék az idegeim, édes. [Péntek.]

Azt hiszem, bátran kijelenthetem, hogy a kutyám túlélte második fesztiválját, így hát most már extrán hivatalos fesztiválkutya lett.
20. Művészetek Völgye, 2010, Valley of Arts. Nem nagy szám. De azért jól elvoltam, mindenki megmosolyogta megsimogatta a kutyámat, én meg hallgattam ahogy a punksrác a szétivott-szétdohányzott hangjával énekelt. De jó volt. Aztán 9-kor kezdődött a kerekes band Monostorapátiban, kevesen voltunk, nem volt túl jó a buli, bár ez nem az ő hibájuk, a színpadi só jó volt. (: De tény, hogy Vigántpetenden a presszó tangó libidó sokkal jobb volt, több ember volt, közel a zenéhez, meg volt a hangulat, és egybe volt a zenekar is - mármint a fellépés, a tagok nem annyira... mondjuk nem nagyon figyeltem a koncertet, illetve mindig egy kicsit, de közben a kutyával mászkáltam, meg haverkodtam, aztán a haverkodósokkal beszélgettem szinte végig. Illetve az egyikkel.
DE! miután én kiskoromban kiérdemeltem a mistery gangtől Kapolcs legjobb nője címet, a kutyám most kiérdemelte Vigántpetend legjobbarc kutyája címet, zapámra pedig azt mondták, hogy "ne mondd meg, de szerintem jó arc", szóval azt hiszem, rendben van a családunk. Mom nem volt ott...

1 megjegyzés:

zapa írta...

ne mondd meg neki, de mom is jóarc:)