20100705

can I ask something?? [kedd.]

nu.
part 1: "ok. so. kb 300-zal kevesebb likeolt page-el és úgy kb 4-5 órával később azt kivánom, bár ne találták volna ki, hogy oldalakat lehessen like-olni (eccerűbb: bár ne likeoltam volna őket), és bár lenne egy olyan oldal, hogy megbántam, hogy annyi oldalt likeoltam..."
part 2: "és az 'If Billie Jean is not your lover... Can I be? :)' group indítványozása, és 16 MJ hater klub bejelentése után meg azt kívánom, hogy bár senkise utálná őt. ♥"
Igen, így állunk. Ma némileg rendbe szedtem a facebookomat, aminek ugyan semmi értelme, mert szerintem a legkevesebben azt nézik, hogy miket lájkoltam (legalábbis az után, hogy az infók lekerülnek a home-ról)...
De legalább nem kellett túl sok minden a művelethez, úgy is mondhatnám, hogy pihentem közben.
Bizony, kifele a tegnapi nap fáradalmait (haha, jó vicc. Nem volt fárasztó, csak kicsit hosszú. Najó, kicsit fárasztó is... így hirtelenjében)... meg a mai délelőttét. A tegnapi után úgy tűnik nem voltam felkészülve ennyi (ilyen "sok") sétára meg mászkálásra. Meg is fájdult a fejem, bár lehet, hogy az az időjárástól... na mindegy, a lényeg, hogy igen. Fáradt vagyok. Napközben. De este?? Alvás?? Mi az?? Bolond vagy?? Én?? Aludni?? Kizárt... épp az imént sikerült "leállnom", miután kicsit felpörögtem, és értelmetlen hülyeségeket beszéltem msnen. Mert egyébként mást is szoktam, nem csak azt... na mindegy. A lényeg, hogy estére mindig elmúlik a fáradtság. Meg is nézem mi lesz a TV-ben, hogy tudjam, mit nézzek majd. Bár lehet, hogy inkább meg kéne próbálnom aludni...
Szerintem fura dolog az alvás. Néha emlékszem, hogy mit álmodtam, néha meg nem. De minden esetre elalszom, és mikor felkelek már később van, és nem tudom mi történt. Általában órákkal később ébredek fel, és tudomásom sincs arról, hogy mégis mennyi idő telt el. Miközben én szépen alszom, az alatt teszem azt Texasban a myspaces levelezőtársam 10 órán keresztül... unatkozik, vagy bármi mást csinál, de nem alszik, és mikor ő igen, akkor meg én csinálok valami mást... Mert az idő nem áll meg. Csak nekem. Olyan, mintha időugranék. Most még itt vagyok, a következő pillanatban meg már egy másik órában, akár (sőt, azt hiszem a legtöbb esetben) egy új nap is kezdetét vette már, ilyesmi. (Tulajdonképpen ha jobban belegondolunk, annak a szónak, hogy időutazás, semmi értelme, legalábbis olyan értelemben, mint ahogy használjuk, mert folyamatosan időutazunk, mert egy másodpercből elindulva egy újabba érünk... tehát?!)
Na és az álmok, hogy mikor mit álmodunk, hogy függ össze a "ébervalósággal" és mennyiben befolyásolja azt, meg mit jelent ha álmodunk.
Jut eszembe, azt álmodtam, hogy jegyezzem meg, hogy füst, hogy nézzem meg, hogy mit jelent ezzel álmodni. Vagy lehet, hoyg ezt nem álmodtam. Már nem emlékszem. A lényeg, hogy vagy füsttel álmodtam, vagy azt álmodtam, hogy füsttel álmodtam, tehát így is-úgy is füsttel álmodtam, tehát megnézem mit jelent! [Füst: felmagasztalnak. csak tudnám mit jelent; najo, gugl jóbarátom, megkérdezem tőle... a könyvek ideje lejárt?! -> Ahaoké. FÜST Kiigazodási képtelenség, rossz realitásérzék. Zsír, még igaz is. Fura.]
Mára ennyi, jóéjt. (:

3 megjegyzés:

zapa írta...

http://kocka.blog.hu/2010/07/01/social_footprint_mekkora_a_kozossegi_labnyomod

befojásolja :D

wikky wonka. írta...

örülj. (:

zöldhegyi írta...

Szia!

Bocsi, hogy ide írom, de phenomenonon láttam egy kérdésed, hogy hol lehet olyan táskát kapni.
http://socoolbags.com/product1.asp?id=409

Bár nem én vagyok a képen, én innen szoktam rendelni!

3 oldalon keresztül vannak táskák, lent tudsz lapozni! :-)


Dávid