20100707

én szemem most inkább lehunynám... [szerda.]


Tegnap hajnalban annyira fájt a fejem, hogy azt hittem meghalok. Már majdnem sírtam, szörnyű volt, rég óta nem fájt a fejem ennyire. Aztán elmúlt, bár kellett hozzá gyógyszer. Tegnap nem sokat gépeztem (ezért is nem írtam blogot), ellenben olvastam, napoztam, és nem utolsó sorban hisztiztem egész nap.
Egyébként nagyszerű döntéseket hoztam: varrok magamnak fölsőt (és elviszem, nyomattatok rá Michael-t♥), táskát. Egyszerűbb, és olcsóbb is... ha már úgy is spórolok MIKASZIGETre, meg erre-arra...
Hm, ma megint egy olyan nap jött el, amikor nem tudok beszélni, próbáltam levelet írni, de folyton nehézségekbe ütköztem, nem találtam a megfelelő szavakat. Szerencsére a témából adódóan megértette, akinek írtam. (:
Jaj, most hirtelen olyan sok dolog kavarog a fejemben, azt hiszem, ma még úgy is fogok blogolni, de most nem tudok többet írni... téves, nem akarok többet írni, mert csak sefülesefarka zagyvaság lenne belőle, azokat meg már egy kicsit unom...

Utóirat: szombaton rotfront a gödörben! (: Ma este pedig A döntőbe jutásért megy a meccs német és spanyol között. Hajrá, Spanyol! (:

Nincsenek megjegyzések: