20100731

A rock and rollba rohadok érted. [Szombat.]

Nos. Mostanában nem írok minden nap. Ez jó, vagy rossz? Mindenki maga dönti el. Mondjuk annak, akinek jó, az nyilván lesz@rja, mert nem is olvassa a blogom. Tök mindegy, ez most lényegtelen.
Ma voltam az első MJ flash mob próbán gödörben. Illetve ez a második volt, de nekem az első. Tavaly én nem is voltam próbán, csak videóból tanultam. Élőben sokkal jobb! Csak röpke 2 óra (na jó, másfél) alatt nem sikerült memorizálnom végig a koreográfiát. Kicsit vagyok ezek szerint csak csökkent agyú? Na mindegy, majd videó + még több próba + itthon leírom és gyakorlom, már ha eszembe jut...
Tegnap egy hosszú találkozást sikerült összehozni Esztivel, meg még... velük, ők nem annyira közeliek mint Eszti, úgyhogy nem írom meg kik ők... aztán bementem a panzióba, majd megyek megint dolgozni jövő szerdán.
Holnap semmi program, talán Ancsival biciklizni délután elmegyünk. Aztán hétfőn Szonikk, ha ráér, meg Dávid (talán...), kedden mozi Ancsival: Az utolsó léghajlító, szerdán... mi is lesz szerdán? (Tényleg ilyen sz@r az agyam??) Na mindegy, van még idő, eszembe jut addig. ESZEMBE JUTOTT. Meló. Csak 3 sorral feljebb írtam... nem gáz, vikike, nem gáz. (De hát mit várunk egy olyantól, aki képes volt kommentelni egy olyat, hogy vivike, holott viktóriának hívják, nagy V-vel...) Csütörtökön megyünk szigetjegyet venni Ancsival és Pankával, meg aki még jön velü(n)k. És asszem több program nincs. Csak következő hétre, fogorvos, izé, MIKASZIGET. Hmmm, és lassan vége a nyárnak. (: Nem csináltam sok mindent, mégsem volt unalmas. Ez egy lájk nyár. (: Évzárón nem voltam, évnyitón nem leszek. Csak ki ne szándékozzanak rúgni. Bár, ha ennyi miatt - de úgysem. Valahogy a meló fontosabb, mint elénekelni pár dalocskát. Bár jobban belegondolva: nem fogom látni az új tanárokat, pedig lesz egy pár. Sebaj, ami késik nem múlik. Ha valami fontos történik, arról úgy is azonnal értesít valaki. Remélem. Úgy is...
"Won't u take a pic 4 me, u should send tha pic 2 me. salala. nagyon menő vagyok, hogy így szlengbeírom. kár, hogy menőségem elveszik annak minőségében(?), hogy menőzni nem menő. Így a minőség csupán éppen éjfél múltas." Viktória agymenést kapott. "Kliklisznep." Oké. köszönjük Eme... Vittója.
Egyébként javában zajlik a twittertali, ami azért érdekes, mert én nem vagyok ott, pedig vicces lehet. Na de mindegy. Pedig akkor vehetnék (illetve vehettem volna) wikkywonka-s kitűzőt. Vagy matricát ingyé'. Hm, és akkor mindenki úgy ismerne, hogy wikkywonka, nem úgy, hogy Ágoston Viktória. Bár... a Viki így is úgy is a legrövidebb... affene.
Asszem, ideje lenne elmenni aludni, bár éppen felpörögtem, és nincsen kedvem... de nem ártana. Vagy... ?
Jaj, de még ezt elmesélem! (: Jöttem haza próbáról, deákon a metróban láttam egy srácot, mosolyogtunk egymásra, meg ilyenek. Ő is ott szállt le, ahol én - nem publikus, nem mitnha nem tudná mindenki, aki olvas, hogy hol lakom... -, elindultam hazafele, ő is arra jött, néztük egymást, néztük, néztük, integetett, integettem, elindult felém, mondom ok. :D Aztán beszéltünk, aztán hazajöttem... tetszik a mosolyom, és jól táncolok a metrón. Nem is nevezném táncnak, de mindegy, a csípőmmel "ütöttem"(?) a ritmust, és kész, ennyi. Mindegy.
"*úgy szeretem az iylen filmbe illő sztorijaidat xd " (: ♥

1 megjegyzés:

zapa írta...

köszönjük Vittója :D