20100718

Dancing like this. [Vasárnap.]

Újra itthon, veszprémi uz feszt jóvolt, találkoztam Kamillával és Laurával. (: ♥
Che Sudaka annyira nem nyerte el a tetszésemet, illetve a zene és a színpadi só igen, csak valamiért nem éreztem jól magam a koncerten. Sebaj, másnap kárpótolt, bár egyedül voltam, mert az éjjeli vihar miatt többiek hazajöttek (mármint hazahaza, teljesen, vonattal) és zapa nem vett napijegyet portponthu színpadhoz, egyedül mentem fel, de nagyon jó volt, táncoltam, mint még soha, és jahajj, annyira jó volt a brúklin fánk eszensölsz! (:



Persze még csütörtökön a sátorállítás nem ment akadálymentesen, zapával az egészet kifordítva állítottuk fel, de ügyesek vagyunk, megoldottuk! Aztán rájöttem a bakira, és kezdhettük előröl... aztán este vp, éjjel vihar... másnap balaton, de nem volt olyan jó, este megint vp, ugye bár koncert, tánci, sok részeg fazon, meg délután még punnany massif koncert is volt, hűde nem tudom rendbe szedni a dolgokat így este 11 körül...
Akkor már Mom is ott volt, ettünk az olivában, jaj! Nem is meséltem (jaj, csak lusta vagyok leírni)... 5 éve is voltunk ott...
Najó, ez most nem jön össze, holnap, vagy ha holnap nem, akkor legkésőbb kedden ígérem, hogy írok egy összeszedett, részletes beszámolót erről a 4 napról... de most nem megy. Pedig nagyon jó volt. És képeket is mutatok, és beszkennelem a karszallagokat!
Most jóéjt...

Nincsenek megjegyzések: