20100721

You're not the boss of me now! [Szerda.]

A mai munka egyáltalán nem volt nehéz, sőt, nem csak hogy könnyű volt, hanem még unatkoztam is. Aztán megtaláltam a kábeltévéhez a kábelt. Tudtátok, hogy milyen jó sorozat a Már megint Malcolm? Én erre előző munkanapom alatt jöttem rá, és ma még biztosabb lettem ebben. Mint a (jó!) sorozatokban általában, ebben is található (egy cseppnyi) társadalom és önkritika (már a társadalmon keresztül saját magunk kritizálására késztet), a figurák benne totál abnormálisak, flúgosak és amerikaiak. Egy család, anyuka, apuka, sok gyerek... és egyre több. Valamelyik mindig szerelmes, eléggé szerencsétlen módon - elég amerikai 'ablakonkiugrálósszerelmes' módon. De jó ez. Persze nekünk már nincsen comedy centralunk, hála diginek. Digi menjen a csodába.
Észre vettem, hogy mindig hiszek valamit. Mindegy, hogy miről és mit, de mindig van valami, amire épp rádöbbenek, hogy 'jé'. És mikor jön ez a megvilágosodás, akkor hirtelen elmúlik az, amire rájöttem. És mivel egy friss felfedezés, sokat agyalok rajta, és így észre veszem, hogy megváltozik. És elbizonytalanodom, hogy tényleg elmúlt-e. Amolyan rájövök, rájövök, hogy mégsem, aztán rájövök, hogy mégis módon. És ez olyan bizonytalanná tesz. (Vagy mégsem?) És a bizonytalanság összezavar. Erre mondtam én azt ma délután egy hosszú kétségbeesésből kikászálódva, hogy 'már nem azért, de a fenébe az érzelmekkel'. Mindent elrontanak. Elfoglalják egymás területeit, folyton háborúskodnak, és igazából minket meg le se... olyanok, mint az emberek, mikor azok háborúskodnak... a helyet, ahol, azt le se...
Egyébként nem tudom megfigyeltétek-e már, de a sorozatok introinak annyira jó szövegeik vannak, mindig tök jó zenéket találnak hozzá. És most nem a 'régóta rájöttél, boldogéletcsak barátokközt vár' félékre gondolok, hanem mint a Malcolm-é (lásd lejjebb), vagy a scrubs-é, true blood-é, us of tara-é, stb. Amilyen sorozatokról írni szoktam. Mert mindig olyan elgondolkodtatóak. (Tudom, most biztos az fordul meg az olvasó fejében, hogy 'mi az, amin ez az idióta hetethavat összehordó tinilány gondolkodni tud? Van ennek egyáltalán agya??')

Ennyi volt a mese mára, zárul Wikky mókatára, jó éjszakát gyerekek.



A képért köszönet Pankának:

Nincsenek megjegyzések: