20100710

Tonight I think I'll walk alone, find myself as I go home. [Szombat.]

Nos. Ma rotfront koncert a gödörben, várjuk már nagyon, az egész femili, meg a féjszbúkpajtik. Holnap pedig vébé döntő, és nagyon bízom benne, hogy spanyolkák nyernek. (: Eb után vb. (Y) Ha már az olaszok vb után se eb, se a következő vb... azt még most sem értem, hogy tudtak kiesni, ennyire bénák nem lehetnek. Mert egy dolog, hogy mi ki se jutottunk, de hát mi nem tudunk focizni, ilyen egyszerű. De ők??
Egyébként kedden megyek fogorvoshoz, addig el kell döntenem, hogy befizetem-e a csekket az éjszakai fogszabra... eddig biztos voltam benne, hogy be, de most már... hiányozni fog. Kíváncsi vagyok, hogy megtarthatom-e, elvileg igen... bár nem tudom mennyire lenne gusztusos... na mindegy, még addig van... hát, pont annyi időm, hogy eldöntsem... aztán utána (kedden délután, vagy szerdán) szeretnék megint kimenni Gödre, olyan jól éreztem ott magam, nem is tudom miért. De tök jó volt, és már unokatesóim is ott lesznek, ha hazaérnek horvátból. És akkor minden királyság lesz, mehetünk strandra, ha jó idő lesz, meg minden. (: Ezt most így a fejembe vettem, és így is lesz, semmi nem jöhet közbe, SEMMILYEN ajánlatot nem fogadok el azért, hogy itthon maradjak, és nem találkozom SENKIVEL ahelyett, hogy ott legyek. Vagy de. Ahogy magamat ismerem. Bár ahogy meg őket...
Amúgy tudtátok, hogy a youtube még csak 5 éves? Én nem tudom már, mikor olvastam facebookon, de eléggé meglepődtem. Íme wikipédián: http://hu.wikipedia.org/wiki/YouTube Durva, nem? Rengeteg videó, felhasználó világszerte, és végülis tök jól működik, csak néha nem engedi megnézni a videókat, amiket szeretnék. De hát az nem is az ő hibája, hanem pl a Sony mjuziké ( sony.gif).



Mosóporreklám:

Nincsenek megjegyzések: