20100711

Emigrantski raggamuffin, everybody loved it! [Vasárnap.]

Hűűűű, Rotfront tegnap nagyon jó volt. Nem voltak olyan sokan, mint februárban (hű, már olyan régen volt??), de a közepén a tömegben végig ugrálva és üvöltve azt hittem meghalok, olyan melegem volt, folyt rólam a víz. Most nem osztogattak dalszöveget ): , de osztogattak... műpénzt (ami majd rotfrontország fizetőeszköze lesz! (: ), amivel tudtam legyezni magamat, meg Zselykóóót, meg pár emberkét, akik még ott voltak körülöttünk. Angolkát is. (: A koncert elején/közepén nem voltam valami jól, túl meleg volt, és túl sokat ugráltam, meg túl sok blabla, de aztán jobban lettem, már csak a tüdőmet akartam kiköpni, de az már kit érdekel, ugráltunk, énekeltünk satöbbi... már azt hittem, nem lesz gypsy, jewish or gay, de végül lett. Annak nagyon örültem, énekeltem, de (mint már említettem) most nem osztogattak szöveget - még jó, hogy tudom kívülről! Aztán legutolsóutolsó számnak jött a diszkóboj, és I wanna be a discoboy, and she wants to be my disco girl, de nem jött össze, szóval try again, és jaj, mondhatnám, hogy I'm totally in love - Mad Milian... (Az egyetlen ok, amiért sajnálom, hogy nem ott áltam ahol Mom, az az, hogy MM pont fölötte állt többször is. ) De fölösleges lenne, mert mindenki tudja, hogy én kivel vagyok totally in love... na jó, nem mindenki. De sokan. És az épp elég.
Szóval... hazafele a kocsiban (mert ugye zapa meg Mom is ott voltak, mert nálunk az egész család rotfront fan!), még pörögtem, de már éreztem, hogy mindjárt végem, hazaérve egy gyors zuhany, és beájultam az ágyamba. De persze a fülem zúgásától nem tudtam jó sokáig elaludni... gondolkodnom kellett hát, de már nem emlékszem, hogy miken... aztán végül csak elaludtam valahogy. De felkelni nagyon nem akartam. Aztán végül 11-kor sikerült. Most mindjárt 2 óra... reggelizni kéne lassan. Nem??

Nincsenek megjegyzések: