20101203

And I've told a lot of lies, but I did everything just for you. [Péntek /2]



Eszembe jutott: azt akartam még elmesélni, hogy bár kisebb koromban nem szerettem a nevemet, mostanában kezdek rájönni, hogy de, igenis, hogy imádom. Már egy ideje (tavaly ilyenkor, már olyanrég, eddig azt hittem, hogy csak tavasszal, de írásos bizonyíték van róla, hogy tavaly télen már vicko voltam! (: ) drága magyartanárnőm által el lettem nevezve Vickonak, többen azóta is így becéznek. A napokban rájöttünk, hogy a Vika már majdnem Mika. Meg majdnem... na mindegy. Ma el lettem nevezve NestWikknek, a kakaó után, ami a világ - számomra - egyik legfontosabb és finomabb boldogság (nem, az pont nem) forrása. Nem mellesleg lehetnék még Wictorya Scissorhands, vagy Wictorya Burton Depp, de ezeket a neveket nem veszem fel, mert hűséges vagyok a csokikirályhoz, nameg Burton és Depp már hmmm... szóval hogy nem vagyok olyan zseni, mint ők ketten, ha összekerülnek! (: (Nem, még nem láttam az Alízt, ami állítólag kettejük közös munkásságának első -és reméljük utolsó- hibája.) Szóval Willy Wonka nevét is sikeresen leloptam lévén Viktórának, és (hahó, figyelem!) december 13-án, azaz nem most, hanem utána levő hétfőn lesz 1 éve, hogy msnen először írtam ki névnek, hogy Wikky Wonka. Tudom, hülyén hangzik, de én minden dátumra az msn naplózottak miatt emlékszem (nem, ez így nem igaz, de ilyen apróságokra... :D ), de ez van. :D Sok minden titkot rejt a 'naplózott beszélgetések' mappa. (:

Igen. Szóval csupán csak ennyit akartam volna még hozzáfűzni! (:
Jó éjszakát előre is! (:

1 megjegyzés:

Sztivi P. írta...

na ennek örülök, mert a viki nekem is az egyik kedvenc női nevem és sokkal jobb mint a debóra:D