20101218

The feeling was stronger. The shock hit eleven - got lost in your eyes. [Szombat.]

Na. Túl a nyelvvizsgán. 20 munkanap múlva - azaz valamikor január végén - már tudni is fogjuk az eredményt. Csak az eléggé messze van.
Szövegértés első része valami építészetről szólt, az necc. Necc még a találd ki, hogy A, B, C óder D szó kerül a vonalra, és a találd ki, hogy a 20ból melyik 9 kötőszó kell a szövegbe. Az egyik a yetikről, a másik valami Caesaros dologról szólt, azt nem is értettem. Mármint a szöveget. Csak kisakkoztam, hogy naa, ide ez passzol, ide meg ez. Ezeken bukhatok. DE! Remélem, hogy nem fogok. Nagyon remélem. Jó lenne átmenni. (: Dorkának és Sárának is azt kívánom, hogy átmenjenek! És persze Ádámnak, és Áronnak, meg mindenkinek, aki ott volt. És nem ismerem őket. Vagy ismerem, de nem tudom, hogy ott voltak, ezért nem kívánhatom személyesen.

Az új telefonom ma itthon maradt, nem akartam egyből a mély vízbe dobni, khm, akarom mondani, annyi emberke közé elvinni, meg olyan messzire, meg még amúgy sincsen neki tokja. Lehet, hogy holnap elmegyek venni, mert az angyalkának úgyis kell ajándékot venni. Vagyis akinek én vagyok az angyalkája. #Osztálykarácsony

Sony still sucks. 5ből 2 Empire of the Sun cideót enged megnézni az emimusicnál, ezért a kettőből az egyiket teszem fel, pedig nem ezt akartam...
Téves, mert rájöttem, hogy nem csak az emimusic töltheti fel a videóikat, és jééé, tényleg találtam másikat. Így másikra esett a választás. (De a címidézet a we are the people-ből van. Az, hogy 'Don't want to talk, all I hear is noise!' már úgyis volt.)

'Beágyazás kérésre letiltva.' Nyádhogyvan. Akkor http://www.youtube.com/watch?v=_ltRV41TXO4 Sajnálom, többet nem tudok tenni az ügy érdekében. ):

Jóéjt.

Nincsenek megjegyzések: