20101230

Everybody knows I'm still not over you. [Csütörtök.]



Hűűűűha. Tegnap reggel helyett délután megérkezett a család egyetlen Natija az egyetlen Mátéjával, és ma kábé 11-ig itt is voltak. Az a bébi egy tünemény, 1 éves kis herceg, szerintem Exupery pont így képzelte el őt, csak pár évvel idősebbnek. (: Én legalábbis biztosan. Alig várom, hogy nagyobb legyen, és valóban kis herceg legyen. (:
Reggel arra ébredtem, hogy zapám, meg a Mátébaba bejöttek a szobámba, Máté nagy szemeket meresztve rám nézett, majd terminátor módjára megindult a szobámban, megnézte a tévét közelebbről, meg engem, meg mindent. Tegnap már jól elvolt ott egy darabig, de ma reggel hamar megunta. Aztán mikor mentek, én öltöztettem fel, egész jól tűrte. A kedvence a fürdés volt, meg a hűtőszekrény. Ja, meg az ásványvizes üveg, mert az gurul.

Ma később pedig... hát, nem mondok semmit. Still not over, de folyamatban van.
Jóéjt, ha holnap nem írnék már, akkor boldog új évet mindenkinek, nézzétek az előre beállítot twittemet január 1., 00:00-kor. (:

Nincsenek megjegyzések: