20101219

Looks like I've lost my mind once again. [Vasárnap.]

You know You have to be more than this.

Megint hoztam egy hülye döntést. Hülye, de helyes döntést. Egyszer már meghoztam. Csak közbe jött valami. Így most közzétettem a döntésem. Vagyis hát elmondtam annak, akinek el kellett. Így semmi sem jöhet közbe. Nekem csak ki kell bírnom, ami nem könnyű, de menni fog, meg amúgyis jellemerősítés.
Holnap meg ajándékbeszerzés, vajon a westendben van wifi? Imádnék shopping közben tweetelni. (: Ha már okostelefon... (;

Love was once a part, but now it's disappeared. Never fall in love again.

Egyébként most elgondolkodtam. Nincs kivel cipőt menni venni. Mert még ajándékvásárlás oké. Arra van mondjuk Lala. De ki segít csizmát venni? Mom. Oké. De azon kívül? Ki jön el velem nézelődni?
Ahj. Nehéz ez. Mármint az élet. Tudom, mások éheznek, meg árvák, meg ilyenek. De nem is az ő bajaikhoz hasonlítom az enyémeket. Hanem csak úgy... néha egy kis szívtörésszakadás, erre gyógyír a lélektöredezettség-mentesítés, de mi van, mikor nem jön össze? Na mindegy, én sem tudom miről beszélek.
Csak mondom a magamét, mint mindig. És ezt általában nem csípik. Erre tipikus példa a twitteréneklésért unfollow...
Na jóéjt, holnap iskola. Még 2 nap, +1.

Nincsenek megjegyzések: