20101217

What's your name? What's your number? [Péntek.]

http://www.google.com/chrome/intl/en/p/cause/#tnc

Kiiirály, végre a gépezéssel mentem meg a Földet! (:

És nem látom az új iwiwet, a csudába, de sajnálom, hogy töröltem magam... (Na persze, az új facebook is #minekvan, csak idegesít...)
Az MSN meg nem jelentkezik be, mégis lehet valami gáz azzal az új verzióval, ami most akkor letöltődött, vagy mégsem, vagy mivanmi... végülis teljesen mindegy mi van az MSNnel, jelentkezzen be, az a dolga, hogy én kommunikálhassak, és ebben most épp hátráltat. Nagyon. De segáz, mert mindjárt elmegyünk okostelefont venni, és akkor bárhol leszek, facebookozhatok, twitterezhetek, gondolom akár még blogolhatok is, ez aztán az igazán menő. Ha nem tudok elaludni, tolok valamit a blogra. Ha nem jön a busz, tolok valamit a blogra. Ha elfelejtettem tolni valamit a blogra, akkor kiírom twitterre. Ilyen menő leszek mostmár.
Se. De végre bejelentkezett az MSN, nagyszerű.

Amúgy... HOLNAP NYELVVIZSGA, áá. Reggel 8-kor a Határ úton, hát ezek se' normálisak, mér kell olyan korán kelni? Blöáh. Sebaj. Kell ilyen is, még úgysem volt soha semmi vizsga félém.

Mindenki imádja a lollipop pulcsimat, ami a novemberi stylewalker nightról van, és én is imádom. A kár csak az, hogy sokkal jobban mutatna a kabátom alatt magassarkúval, mint gumicsizmával. Na meg kabát nélkül is. Aaaaa magassarkúmat akarom hordani. Vagy valami meleg téli csizmát. Reggel azt hittem, odafagyok a járdához. Hideg volt.

Betegségemből felépülve ugyan már éhes vagyok, de nem tudok enni, nem kívánom, hamar megtelek. De ez végülis jó, nem?

Minek is írok ilyen hosszú bejegyzést, ha senki el sem olvassa?!

De legalább vége a hétnek. Hosszú volt. És tartalmas. Továbbra is utálom a christmas carolt. És megtudtam, hogy Parzival végül megtalálta a Grált. Na ne. Sosem gondoltam volna.
Egyébként semmi bajom, tök vidám vagyok, tűkön ülök, hogy induljunk már, és imádtam suliba menni. (:

Na csáó.

Nincsenek megjegyzések: