20101205

Santa Claus is comin' to town. [Vasárnap.]

Holnap mikulás. Nem vagyok izgatott, anyamikulás ha jól tudom idén nem vett csokit, de nem is kell, úgyis koplalás következik, meg valami rendszeres tornázásféle kezdődhetne újra, ugyanis vikike eléggé el van hízva, és ez rohadtul nem tetszik neki. Mamamikulás már járt, osztálymikulás meg szerintem tizenegyedikeseknek már nem jár, bár ki tudja. :D Mindegy, nekem csak gyümölcsöt hozzon, délután lehet, hogy úgyis kürtőskalácsozunk Esztivel Erzsébeten. Who knows.
Well, végre, Annus tegnap hazajött, ma találkoztunk is, sétáltunk, kibeszéltük a világoz. Ez különösen jól esett, mivel takarítottunk egész nap, és én olyankor mindig ideges leszek...
Holnap új hét, kiiirály, már hiányzik az iskola... szeretek korán kelni a hidegben. Báár, kaptam egy konvektort, (hogy ne vizesedjen a falam,) úgyhogy talán most kicsit melegebb lesz reggel. Vagy tudomisén.
Teljesen elveszett az időérzékem egyébként. Kérném vissza, ha valaki megtalálja...

Na, ezt meg holnapra, senki ne leskelődjön, különben nem kap mikuajándékot, és szerintem nem kér tejet meg kekszet, ki a fene képes annyit inni és enni egy éjszaka alatt? Különben is, ha rossz voltál, magadra vess, nem fog azért csokit adni virgács helyett, mert kap falatkákat. Különben is, szerintem a virgács mókásabb, mint a kaja, és nem azért, mert rossz voltam, hanem csak úgy. (: :D

Nincsenek megjegyzések: