20101225

Nem jó a börtön, mibe zárkózok újra meg újra, te bennem mindent összetörsz. [Szombat.]

#1: másfél éve rest in peace Michael Jackson. ♥
#2: Az osztályban pár éve szokás karácsonykor kitűzni névre szóló borítékokat, amikbe karácsonyi üzenetet írhatsz másoknak. Elvileg csak 24.-én szabad kibontani, nekem szokásom aznap este, mikor megkapjuk, de idén megígértem, hogy nem bontom ki előbb, nem is bontottam. Nem jött idén olyan sok üzenet, kár. Viszont jöttek nagyon aranyosak. Pl.: 'Vigyázzon az egészségére, ne az én epochám alatt legyem beteg...' vagy a kedvenc idézetem az egyik kedvenc könyvemből: 'Jól csak a szívével lát az ember. Ami lényeges, az a szemnek láthatatlan.' (A kis herceg.) És a legjobb, egy vers, ami nagyonnagyon megtetszett. (: Íme, továbbítom nektek is:

Ingrid Sjöstrand: Ha nagy leszek

Ha nagy leszek,
híres ember leszek,
titkos telefonszámot tartok,
és autogramot küldök
a gyerekeknek,
akik bajuszt rajzolnak
a képemre az újságban.

Ha megunom
a hírességet,
rendes telefonszámot
kérek,
és bajuszt növesztek,
akkor majd nem ismer meg senki
(csak a gyerekek,
akik bajuszt rajzoltak
a képemre az újságban).

Egyébként elkezdtem olvasgatni a többi versét, tetszenek. Például: X. Én nem tudok jó verseket írni. De talán nem is baj.

Btw, ma pedig (nem jön senki karácsonyozni) újraélem "rapper" korszakomat, AC, Gőzi, Deego, The Steve, Addamz, Fanka, sötöbö.

És btw, semmi programom a szünetre, naaa, valaki, csináljunk valamiit. ///:

Copy Con - Angyal az égből: "Én már az elején megmondtam, hogy húszezer évig suttognám azt halkan." Buta, butaviki. Ingerlékeny, hitelen haragú, nemmegfontolt. Buta viki.

Nincsenek megjegyzések: