20101215

Thursday never looking back, it's Friday, I'm in love. [Szerda.]

Kisebb komplikáció merült fel az életemben. Egy egészen kicsi.
Nevezzük 8 napos láznak.
Múlt hétfőn hazajöttem a suliból, mert pólópulcsipulcsikabátban vacogtam, míg mások pólóban nem fáztak kicsit sem.
Itthon már lázam volt. Meg köhögtem. Aludtam.
Kedden is aludtam. Aztán elmentünk dokihoz. Kiírt egész hétre, jó segáz. Legalább pihenek. Aha, csak hogy szerdán már 39,4°os lázam volt, az már nem buli. Aludtam még, pénteken visszamentünk a dokihoz. Megszúrtak és pár csepp vérből megállapították, hogy 14, tehát nem baktériumos betegség, se nem tüdő gyulladás, király. Akkor szedjek köptetőt mert az acc nem hat, én viszont az én köhögésem viszont kínai harci hörcsög ugatásaként hat.
Egyre rosszabb, és egyre közeledik a 18.-ai nyelvvizsga, merthogy hoppá, igen, az is lesz.
Hétfőn megint doki. Megint megszúrtak, 41 lett. Ezért kaptam antibiotikumot. Amit szedni kellett, 3 napig, ma lett vége.
Holnap a változatosság kedvéért megint doki... remélem, meggyógyultam. Én úgy érzem. (: Csak a köhögésem nem múlt el, dehát az... zapa szerint mindig is köhögős gyerek voltam. Meg csuklós. Ezt tudjuk. A mai napig csuklós vagyok. Busz.


Nincsenek megjegyzések: