20101227

I DID anything to get to you. [Hétfő.]

Álmomban varázsló volt. És szerettük egymást. Legalábbis kibékültünk. Jó álom volt. Bár az elejét nem értem... a váci piacról hogy kerültünk egy táborba, fa házakba, úgy az az egész... zűrös. És nem értem miért álmodok ilyet, mikor úgysem válik valóra. Nem szeretnék többet vele álmodni. 2011 hozzon mást, neki kívánom, hogy ne szenvedjen többet más szeretetétől, magamnak meg... well, nem kívánok magamnak semmit, mert a saját életemet nem kívánni kell, hanem élni.
Kívánhatnám például, hogy sikerüljön a nyelvvizsgám, de ha igen, vagy ha nem, mindkettő rajtam múlik: hogy tudok-e angolul. Kívánhatnék jó egészséget, de rajtam múlik: evés, alvás, vigyázás rá... szóval ahogy élek. Kívánhatnék sok sikert a) a szerelemben, de a fenének kell szerelem, majd jön az, ha jónak látja, b) a tanulásban, de az szintén rajtam múlik...
Egyébként ma reggel, mikor kimentem kutyát etetni azt tapasztaltam, hogy nem féltem, hogy leesek a lépcsőn. Lehet, hogy csak azért, mert nem volt lefagyva. De mi van akkor, ha elmúlt a fogkitörős félelmem? Minden lehetséges.

Lassan ideje lenne összegezni az évet. De végülis minek. Tudom, hogy a nyarat kivéve jó szar volt. December utolsó két napjától március végéig, vagy inkább júniusig. Persze voltak jó részek, a Lillások, meg az osztályszínházasok, meg a merlin farsang, meg a bulik...
Aztán a nyár nagyon jó volt. Elmenni ide, elmenni oda, Veszprém, Kapolcs, fogszabályzó levét
el, fotózás, MIKASZIGETSZERELEM, sokAncsi, még egy "fotózás", szóval jó volt. Persze kétségtelen, hogy a legjobb a sziget volt. Aztán újra elkezdődött a suli. Az jó volt, újra látni a sok bolondkát, de hát tudjuk, hogy a tanulás meg a diákok... hm. Aztán Szeptember... 6-16-17, ezek azok a napok, mikor történt is valami. Főleg 6 és 17. Másra nem is emlékszem a hónapból. Október... születésnap?? Miről beszélünk. Jó, igaz, a pia amit kaptam, csokik, meg egy-két ember/dolog feldobta, de persze 0:00 és 23:59 is sírással telt, szóval akkor most döntsük el, hogy jó szülinap volt-e. Vagy ahogy mondani szokás, boldog.
November. Mi volt akkor? Emlékszik valaki? (Ja hupsz, most jut eszembe, Szept.-Okt. kifelejtettem valamit, nem baj, most már úgy marad, talán nem véletlen.) Jaa, eszembe jutott, akkor lettem megfosztva a hajamtól. Hö. Aztán December, a Mikulástól betegség, egészen a nyelvvizsgáig, 18., aztán még pár nap suli, Karácsony, és most itt vagyok.
Tulajdonképpen meg is volt az év összegzése, tanulság nincs, következtetés, levonni való nincs, le kell zárni az évet végre, és kántálni a közhelyet, hogy ahol egy kapu bezárul, ott két másik kinyílik, vagy mi, még sosem használtam ezt a mondást (ennek nyilván meg van az oka). Még egy képekben összefoglalás lesz, asszem.
Hm. Mikor lesz már 2011?? Ugye jön megint Mika, és ugye lesz új albuma? Ugye sok stílusos ember fog mászkálni Pesten? Ugye végre értelmesebb blogbejegyzéseket fogok írni? Legyen már 2011!
Na, most, így 12:26 lévén elmegyek bejglireggelizni.

Nincsenek megjegyzések: